نامه مهم دادستان دنا به آبفای شهرستان / مهلت 10 روزه برای احراز تخلف


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882858

وکیل دادگستری شهرستان دانا بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اداره آبفای دانا باید ظرف 10 روز نسبت به توقف انشعابات غیرمجاز اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، در سال های اخیر تنش آبی و خشکسالی مشکلات مختلفی را به وجود آورده است و همین امر باعث شده تا مسئولان و متولیان امر به دنبال راهکارهای مختلف برای تامین آب پایدار باشند.

علاوه بر انواع روش های تامین آب می توان به احداث سد، توجه به تغییر الگوی مصرف، مبارزه با تخلفات حوزه آب از جمله انشعابات حل نشده و سایر مشکلات اشاره کرد.

کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند سایر نقاط استان با کم آبی مواجه است، به همین دلیل زنگ خطر کم آبی به صدا درآمده تا مسئولان برای تامین آب پایدار چاره اندیشی کنند.

در این راستا شهرستان سیشاد در مقاطع مختلف با مشکلات گوناگون تامین آب مواجه بود که در این راستا برخی انشعابات حل نشده بر مشکلات کم آبی افزوده شد.

علی اکبر غریب پور در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین اقدامات برای جلوگیری از انشعاب های غیر مجاز گفت: مکاتباتی با آب و فاضلاب دانا برای جمع آوری این انشعابات و رفع مشکلات کم آبی انجام شد.

دادستان دنا با بیان اینکه برای احقاق حقوق و مصالح مردم کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: مکاتباتی در این زمینه با مسئولان آبفای کشور در خصوص انشعابات بلاتکلیف که باعث مشکلات بی آبی و قطعی روزانه در آب می شود انجام شده است. شهرستان بخصوص شهر سی. سخت است روستای توت نده و روستای کریک جمع آوری می شود.

وی افزود: آبفای دنا باید ظرف 10 روز نسبت به جلوگیری از انحرافات غیرمجاز اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید