نانوبی کیفیت صدای ساکنین لیکی را بهبود بخشیده است


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842949

پخت بی کیفیت و نادرست نان در نانوایی ها باعث نارضایتی و گلایه اهالی شهر لیکک از وضعیت موجود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، در سال های اخیر هر چه قیمت نان افزایش یابد، کیفیت و حجم آن در لیکک کاهش یافته و صدای شهروندان پایین آمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص پایین بودن کیفیت نان در این شهرستان گفت: یکی از دلایل مهم کیفیت پایین نان در دریاچه عدم توجه به اصول پخت نان و مهمتر از آن عدم توجه به نان است. برای مشاهده وزن چانه برای نان. “این کیفیت بازی می کند.

وی همچنین گفت: نانوایی ها از کیفیت آرد در شهرستان بهمئی گلایه دارند و البته این شکایت تا حدودی مورد تایید است اما می توان با رعایت اصول صحیح پخت نان، همان آرد را با کیفیت مطلوب پخت.

اکبر زکی نژاد افزود: با برگزاری کلاس های آموزشی برای نانوایان در صدد ارتقای دانش پخت و در نهایت کیفیت نان در شهرستان بهمئی هستیم که امیدواریم این کلاس ها مفید واقع شود.

یکی از نانوایان در خصوص پایین بودن کیفیت نان در لیکک گفت: یکی از عوامل بی کیفیتی نان عدم رقابت بین نانوایی ها است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر نانوایی به طور میانگین 200 آرد در ماه سهمیه دارد، بنابراین رقابت برای کیفیت نان معنی ندارد و اگر مشتری نان برای پخت نداشته باشد، آرد را آزادانه به فروش می رساند.

این نانوا اذعان داشت: سهمیه آرد باید به گونه ای باشد که هر نانوایی میزان پخت، سهمیه آرد بیشتری داشته باشد و بالعکس، با این روش آرد آزادانه فروخته نمی شود و حس رقابت در بین نانوایان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. سابق.

خبرنگار: سوتود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید