محرومیت ساپینتو هنوز بخشیده می شود؟

محرومیت ساپینتو هنوز بخشیده می شود؟

در پی اعلام حکم سرمربی پرتغالی استقلال توسط کمیته انضباطی، گفته شد؛ آبی پوشان سرمربی تهرانی 4 جلسه از همراهی این تیم محروم شد اما در صورت عذرخواهی از اظهاراتش این محرومیت دو جلسه کاهش یافته و محروم خواهد شد.

ماموران حقوقی باشگاه استقلال بلافاصله پس از اعلام این رای، در مهلت یک هفته ای مقرر برای اعتراض به رای کمیته انضباطی، پرونده را به کمیته استیناف ارجاع دادند. به همین منظور اعضای کمیته استیناف روز سه شنبه (18 اسفند) در جلسه ای سه نفره اعتراض باشگاه استقلال به حکم ساپینتو را بررسی کردند و روز چهارشنبه (19 اسفند) در اینترنت اعلام شد که محرومیت 4 جلسه ای ساپینتو تا سه جلسه کاهش یافته است.

نکته عجیب درباره اعلام این تصمیم که تنها در فضای مجازی دیده شد این بود که هیچ یک از منابع رسمی فدراسیون فوتبال از جمله سایت رسمی این فدراسیون چنین خبری درباره سرمربی استقلال اعلام یا منتشر نکردند!

با جست و جوی نام ساپینتو در سایت فدراسیون فوتبال مشخص شد که آخرین خبر سرمربی پرتغالی استقلال در تاریخ 8 بهمن ماه امسال در سایت قرار گرفته است. جایی که نام او در میان اسامی محرومان دیدار استقلال و ملوان به چشم می خورد و پس از آن خبری از سرمربی استقلال منتشر نشد.

از سوی دیگر یکی از مسئولان بلندپایه باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: هنوز ابلاغیه رسمی مبنی بر آزادی سرمربی استقلال که دارای مهر و امضای فدراسیون فوتبال است، دریافت نکرده ایم. معمولاً در چنین مواردی فدراسیون تصمیم جدید یا تصمیم تجدیدنظر را به ما اعلام می کند!»

با توجه به شواهد و شواهد و احتمال اینکه متن نامه منتشر شده (در فضای مجازی) مربوط به بخشش ساپینتو، نامه جعلی یا فتوشاپی باشد، به نظر می رسد ساپینتو 30 اسفند از بازی استقلال و فولاد خارج شده است. تا بتواند از روی نیمکت تیمش را همراهی کند.

یکی دیگر از مسئولان استقلال با ابراز خوش بینی نسبت به این اتفاق به خبرورزشی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم رسمی کمیته استیناف در خصوص جلسه روز سه شنبه در مورد ساپینتو را اعلام نکرده است، همچنان به عذرخواهی ساپینتو خود امیدواریم. محرومیت دو جلسه ای که کمیته انضباطی وعده داده بود محروم می شود و او می تواند در بازی روز دوشنبه مقابل گل گهر روی نیمکت بنشیند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اتفاقات چند روز اخیر و اینکه فدراسیون هنوز تصمیم کمیته استیناف را به صورت رسمی اعلام نکرده است، احتمال دو جلسه محرومیت سرمربی آبی ها مقابل تیم های ملوان در مرحله حذفی بیشتر می شود. جام حذفی و نساجی مازندران در لیگ برتر (پس از تاریخ اعلام رای کمیته انضباطی) تا بتواند استقلال را در این دیدار روی نیمکت همراهی کند. اما این احتمال هم وجود دارد که کمیته استیناف درخواست باشگاه استقلال را رد کند و رای اصلی را معتبر بداند. البته تا قبل از اعلام رسمی این حکم نمی توان نتیجه ای در این باره گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید