ما به برابری جنسیتی نگاه می کنیم. رشد فوتبال بانوان را سرعت بخشیده ایم/ نیاز به تمرین داریم

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781060

فدراسیون فوتبال مصمم به اصلاح ساختارها است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش فدراسیون بر اصلاح ساختارها و برابری جنسیتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به کار می گیرد. ما رسالت حرفه خود را دنبال می کنیم و از دیدن آن در پیشرفت فوتبال بانوان مفتخریم.

عزیزی هادم با اشاره به نگاه حرفه ای و دانش بنیان فدراسیون فوتبال گفت: موفقیت فوتبال بانوان می تواند به توسعه امید در کشور کمک کند و نگاه فدراسیون فوتبال مبتنی بر دانش و برابری جنسیتی است. “

وی ادامه داد: اگر فوتبال بانوان بخواهد با حفظ شأن اسلامی خود در منطقه رشد کند و خود را نشان دهد نیاز به آموزش جدی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر رشد فوتبال بانوان شتاب گرفته و گام های محکمی در این راستا برداشته شده است. فدراسیون فوتبال دیدگاهی معطوف به علم و دانش در نظر گرفته است.

وی با اشاره به درخشش داوران کشورمان در مسابقات مهم گفت: قضاوت یک داور زن در مسابقات سطح بالا برای ما مهم است و باید این داوران را افزایش دهیم.

عزیزی هادم یادآور شد: تفاوت در قرعه کشی به معنای عزم فدراسیون فوتبال برای اصلاح ساختارها است.

وی ادامه داد: مردم در گذشته خوش برخورد بوده اند اما این فدراسیون رفتار و عملکرد متفاوتی دارد. فدراسیون اذعان داشت که باید خود را تطبیق دهد و فوتبال را به قلب روستاها و شهرها بیاورد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان یکی از مشکلات فوتبال بانوان گفت: یکی از مشکلات بانوان ایجاد عدالت و توزیع عادلانه فوتبال در استان هاست که باید این مشکل را حل کنیم.

وی با تشکر از حمایت مجلس و برخی نهادها گفت: از حمایت اعضای فراکسیون ورزش مجلس که از اردوی تیم ملی و سایر ارگان ها بازدید کردند خرسندیم و امیدوارم بتوانیم به توسعه و پیشرفت ادامه دهیم. فوتبال و فوتسال بانوان. منسجم و برنامه‌ریز.»

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به مصوبه ای که برای تقویت فوتبال استان در نظر گرفته شده است، گفت: اخیرا مصوبه ای برای تقویت هیئت های استانی و برنامه ریزی برای فوتبال بانوان داشتیم که کمتر به چشم می خورد.

وی در پایان با تبریک به حضور تیم بانوان شهرداری سیرجان در جام باشگاه های آسیا گفت: به زودی استعدادیابی در قسمت فوتبال بانوان را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید