مخبر: چند هزار میلیارد دلار دارایی نفتی داریم که فقط نگاه می کنیم و استفاده نمی کنیم.

مخبر: چند هزار میلیارد دلار دارایی نفتی داریم که فقط نگاه می کنیم و استفاده نمی کنیم.

محمد محبر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به رتبه اول ایران در ذخایر نفتی جهان و رتبه چهارم کشورمان در حوزه گاز، تصریح کرد: چند هزار میلیارد دلار دارایی نفتی داریم که فقط نگاه می کنیم و از آن استفاده نمی کنیم.

محمد محبر روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: بخش خصوصی باید با تمام توان وارد میدان شود و دولت نیز باید زمینه های فعالیت بخش خصوصی را فراهم کند. در این منطقه.

به گزارش ایرنا، وی افزود: اگر فقط بگوییم بخش خصوصی باید وسط بایستد و رشد 8 درصدی برای افزایش تولید داشته باشیم، با حرف و حرف محقق نمی شود و باید به حل مشکلات و مشکلات کمک کرد. مشکلاتی که بخش خصوصی دارد.”

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت را با درآمد اداره می کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر برای اداره امور دولت مالیات می گیریم و نفت خام می فروشیم و بخشی از آن مربوط به فرآورده هایی است که با توجه به زنجیره، خام فروشی محسوب می شود. بودن

مخبر اضافه کرد: اصولاً دولت به گونه ای است که جدا شدن از امکاناتی که دارد و مقاومت در برابر آن بسیار سخت است و البته کار آنها هم نیست; اینکه فقط وزیر یا معاون وزیر اراده انجام کاری را داشته باشد، مشکل را حل نمی کند، اما چارچوب وزارتخانه ها و همه وزارتخانه ها باید چنین اراده ای داشته باشند که کمتر این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید