200-300 میلیارد بدهکار هستیم / هزاران میلیارد دارایی داریم


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804606

دیدار رئیس سازمان خصوصی سازی با مدیرعامل استقلال

در این جلسه مدیرعامل استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و اقدامات انجام شده در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه استقلال، حسین گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی امروز مهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال بود. در این جلسه طرفین در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و اقدامات انجام شده در این زمینه گفتگو کردند.

مصطفی آجورلو بعد از این دیدار گفت: باید از آقای قربان زاده که قدم برداشت و به باشگاه استقلال آمدند تشکر کنم و از ایشان تشکر می کنم به چند دلیل از شما و خودم و هواداران استقلال تشکر می کنم. اول اینکه شما در ماه های اخیر نشان دادید که ما شرکتی ورشکسته نیستیم و برند ما قیمت دارد و اموال و دارایی های ما را از زمین گرفته اید و نشان داده اید که ما قیمت داریم.

وی افزود: درست است که 200 الی 300 میلیارد بدهی داریم اما هزاران میلیارد دارایی داریم و شفافیت شما کمک می کند در بورس جایگاهی پیدا کنیم. این به هواداران ما این امکان را می دهد که بیش از همه بدانند که یک شرکت ورشکسته و یک تیم فوتبال بدهکار نیست و یک سرمایه دار وجود دارد که بدهکار است، اما بخش کوچکی از بدهی و 200-300 میلیارد بدهی در برابر هزاران نفر دارد. میلیاردها دارایی قابل قبول است.

مدیرعامل استقلال گفت: قربان زاده به ما فرصت طلایی داده تا بتوانیم با خیال راحت در بورس جایگاهی پیدا کنیم و هواداران ما که تمکن مالی دارند می توانند تا جایی که می توانند وارد این صحنه شوند و ما هم چون هستیم. بهترین تیم ایرانی در آسیا، می‌توانیم جایگاه خود را در اقتصاد ایران و آسیا نشان دهیم و نشان دهیم که استقلال تیمی است که ویژگی‌های فنی و قهرمانی در آسیا دارد و ان‌شاءالله بخش زیادی از ثروت تولید می‌شود. با روند اقتصادی کشور

آجورلو ادامه داد: به نظر من آینده بسیار روشنی است و می بینم که همه اینها به لطف آقای قربانزاده اتفاق می افتد.باید از ایشان تشکر کنم که خودش وقت گذاشت. همچنین از همکارانم از جمله دولتشاهی و سمیعی و همکارانم در بخش اقتصادی باشگاه که به صورت شبانه روزی و مخفیانه کار می کنند تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام دولت که تصمیم گرفت استقلال و فوتبال را حرفه ای کند یکی از ابزارهای بحث خصوصی سازی است تا باشگاه ها خودشان پول در بیاورند و دست درازی در مقابل دیگران نداشته باشند. اقتصاد استقلال در آینده عالی خواهد بود و در آینده خواهید دید که آینده تولید ثروت برای استقلال چه خواهد بود.

مدیرعامل استقلال گفت: به خواست خدا تلاش می کنیم برای استقلال هلدینگ، ریال، تومان، دلار، یورو و … بیاوریم. در فوتبال کشور». دست استقلال به روی آنها باز است و این موضوع نه تنها در استقلال بلکه در اقتصاد کلان نیز وجود دارد و می تواند در آسیا و جهان معنادار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید