ناهماهنگی دستگاه های اجرایی استان قزوین اجازه تکمیل پروژه ها را نمی دهد

مهدی صباغی در این جلسه با اشاره به موانع موجود در اجرای پروژه های شهرستان گفت: در استان با مشکلاتی مواجه هستیم که توسط استاندار و ادارات کل تصمیم گیرنده ایجاد می شود.

وی خطاب به نمایندگان مردم افزود: آیا تا به حال نشسته ایم بررسی کنیم که حقوق مردم ما کجا تضییع می شود؟

شهردار قزوین ادامه داد: در ابتدای کار در شهرداری قزوین قول دادم تا پایان سال پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانم و از سال 1402 پروژه های جدید داشته باشیم اما به دلیل عدم هماهنگی در دستگاه های حاکمیتی. ، در این راستا دچار مشکل شدیم.

36 هزار شهروند قزوینی در هادی آباد زندگی می کنند

این مسئول بیان کرد: منطقه هادی آباد قزوین 57 هکتار و 36 هزار نفر ساکن قزوین است. این در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع بازآفرینی شهری و بافت فرسوده را به بخشدار واگذار کرد.

صباغی گفت: همه ما وظیفه داریم خدمات رسانی و کیفیت زندگی شهروندان را به ویژه در مناطق جنوبی و کم برخوردار قزوین ارتقا دهیم و امکانات شهری را در این مناطق تقویت کنیم.

وی گفت: اگر بنشینیم و تماشا کنیم که دیگران می خواهند برای ما کار کنند، نمی شود و همه نهادهای استانی و مدیران کشوری باید پای کار بیایند.




توقف ساخت پل امام رضا (ع) هزار میلیارد دلار خسارت به همراه داشت.


شهردار قزوین یادآور شد: در تاریخچه پل امام رضا(ع) به دلیل موانعی که از سوی دولتمردان و استانداری پیش آمد، هزار میلیارد تومان از بودجه بیت المال روی زمین ماند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر درگیر مسائل قانونی برای اجرای پل امام رضا(ع) هستیم.


مشکلات مالی شهرداری مانع از خرید اتوبوس های جدید می شود


صباغی تصریح کرد: تمام این مشکلات و وقفه‌ها برای تکمیل پل امام رضا (ع) در حالی است که این پروژه تمام الزامات قانونی خود را انجام داده است و من قول داده بودم تا 4 ماه آینده این پروژه تحویل داده شود.

وی تاکید کرد: لازم است نمایندگان مجلس برای تحقق و تکمیل پروژه های شهرستانی و رفع موانع موجود به مدیریت شهری کمک کرده و از دستگاه های اجرایی استان درخواست کنند.

شهردار قزوین در پایان گفت: درآمد شهرداری کاهش یافته و به دلیل مشکلات مالی نمی توانیم اتوبوس های اختصاص یافته را خریداری کنیم و این موضوع به نفع مردم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید