ناکامی میلیاردر ایرانی در گرفتن سرمربی معروف آرژانتینی

پس از برکناری فرانک لمپارد توسط مدیران باشگاه اورتون، این باشگاه انگلیسی که مالک آن فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی است به ماسلو بیلسا رفت. بیلسا که به دلیل رویکردش به فوتبال به عنوان نابغه یا دیوانه آرژانتینی شناخته می شود، چندی پیش از سرمربیگری لیدز برکنار شد. با این حال، پیرمرد آرژانتینی پیشنهاد کارامل ها برای رفتن به شان دایچه، سرمربی سابق برنلی را رد کرد. البته شایعاتی مبنی بر اینکه پسر آنجلوتی یا وین رونی می توانند هدایت اورتون را بر عهده بگیرند به گوش می رسید اما حالا شان نزدیک ترین گزینه است.

در مورد بیلسا که ظاهرا گزینه اول فرهاد مشیری بود، دلیل عدم موافقت با درخواست سرمربی آرژانتینی برای کمک به تیم زیر 21 سال در تابستان گزارش شده است. درخواستی که مورد تایید مدیران اورتون قرار نگرفت.

مشخص نیست که انتصاب دایچه با واکنش مثبت هوادارانی روبرو خواهد شد که در بحبوحه کشمکش‌هایشان در انتهای جدول به هیئت مدیره باشگاه فشار وارد می‌کنند یا خیر. با این حال، مربی 51 ساله به عنوان یک رهبر انگیزشی شهرت پیدا کرده است. نتایج مثبت او، که خطر سقوط باشگاه را از بین برده است، آرامش خوبی برای هواداران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید