نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا به ایران سفر می کند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842786

کاپیتان عبدالرحمن ارشد نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا برای برگزاری دوره آموزشی و بازدید از امکانات قایقرانی به ایران سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از نشست رئیس فدراسیون قایقرانی و نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا، مقرر شد همکاری مشترک فدراسیون قایقرانی ایران و کنفدراسیون قایقرانی آسیا ایجاد شود، اما این اقدامات به تعویق افتادند..

در اولین همکاری تیم خوشبین ایران با ترکیب 2 مدال نقره و یک مربی به مسابقات بین المللی پاکستان اعزام شد و در مرحله بعد نایب رئیس ارشد کنفدراسیون قایقرانی آسیا به ایران سفر خواهد کرد..

نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا در این سفر با مسئولان فدراسیون دیدار و از سایت ها و تجهیزات قایقرانی ایران بازدید خواهد کرد..

با حضور کاپیتان ارشد کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی در دوره آموزشی جزیره کیش سمینار تخصصی در رشته قایقرانی برای مدیران و مربیان برای توسعه این رشته در ایران برگزار می شود. ..

او 21 خرداد در سفری 21 روزه به ایران سفر می کند و در این سفر برنامه هایی برای توسعه قایقرانی ایران خواهد داشت..

این سفر آغاز راهی برای توسعه همکاری های کنفدراسیون قایقرانی آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران در راستای توسعه رشته قایقرانی در ایران است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید