نتوانستیم اهواز را برای اربعین حسینی آماده کنیم

و افزود: بنابراین برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ باید کم کاری را کنار بگذاریم و از تمام توان و ظرفیت کشور برای رسیدن به رفاه متناسب با توان و توان مردم استفاده کنیم.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر اهواز همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی گفت: در امر اربعین حسینی در آماده سازی اهواز چندان موفق نبودیم در حالی که به فرموده حضرت آقا اهواز دروازه تشیع است. در ایران و مکانی که امام رضا (ع) محل شهر به خون شهداست.


لزوم آماده سازی فضای شهری برای بازگشایی مدارس

پورموسوی ادامه داد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس به مدیران شهری و شهردار تذکر می دهم با توجه به امکانات اخیر نسبت به بهبود وضعیت آسفالت شهر توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: بهسازی و مرمت پل های عابر پیاده، کنترل سرویس مدارس و همکاری با آموزش و پرورش، پاکسازی معابر و تسریع در تکمیل پل تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران از جمله مواردی است که باید قبل از آغاز به کار جدید دانشگاهی انجام شود. سال


پروژه تقاطع دست انداز دانشگاه اهواز تکمیل شود

پورموسوی تصریح کرد: مدت زیادی است که طرح تقاطع درجه دانشگاه شهید چمران آغاز شده و به معضلی بزرگ تبدیل شده و مناطق 2، 4، 5 و 6 شهرداری را درگیر کرده است.

و ادامه داد: از شهردار می خواهیم کابینه تشکیل دهد و مسئول انتخاب کند تا خارج از ضوابط اداری مسائل این پروژه پیگیری شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اهواز تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) قرار است خارج از ضوابط اداری و مادی این پروژه را اجرا کند. انتظار داشتیم این طرح در قالب یک کار جهادی به مردم ارائه شود و اینقدر طول نکشد.

پورموسوی افزود: همه اعضای این شورا موافق هستند که همه زمینه های مادی و معنوی برای اجرای سریع این طرح فراهم شود.

وی افزود: برداشتن پل عابر پیاده روبروی دانشگاه شهید چمران گلایه مسئولان دانشگاه را در پی داشته و با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی باید برای نصب مجدد این پل کار جهادی انجام شود.


کیفیت مرمت آسفالت اهواز خوب نیست

رئیس کمیسیون اقتصادی شهر شورای شهر اهواز بر تکمیل سریع پروژه های جمع آوری آب های سطحی و اجرای کارهای جدید در این حوزه تاکید کرد و گفت: اگرچه اقدامات آبفا در خصوص جمع آوری آب های سطحی و احداث شبکه فاضلاب قابل تقدیر است اما برخی اقدامات منظم، به موقع و نامناسب و افراد را به دام می اندازد.

پورموسوی بیان کرد: پس از اجرای پروژه آبفا مدت ها است که مردم با مشکلات عدم تعمیر آسفالت نوار حفاری دست و پنجه نرم می کنند و پس از اجرای آسفالت شاهد کیفیت آسفالت ترمیم شده هستیم. مناسب نبوده و باعث نارضایتی مردم شده است لذا انتظار می رود کارها در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به برخی دیگر از مشکلات اهواز گفت: عزل و نصب مدیران در شهرداری و خوزستان، نگرش فعلی نسبت به برخی عزل و نصب مدیران، عقب ماندگی تاریخی اهواز، ضعف در امور هویتی، گردشگری و حفظ میراث فرهنگی و… کم کاری مدیران استانی و عدم انسجام از جمله مشکلات اهواز از جمله مدیران خوزستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید