آیا اهواز آماده پذیرایی از زائران اربعین است؟

وی افزود: در چند روز آینده باید اقدامات کالبدی مانند رنگ آمیزی آسفالت و اصلاح هندسی معابر اهواز به پایان برسد و کار به سمت ایجاد فضای معنوی پیش برود که اگر در این ایام انجام نشود کمکی نمی کند. پس از آن

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: مکان های مناسبی به عنوان توقف شبانه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شود.

سید محمدعلی پورموسوی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اهواز درباره لزوم فعالیت شهرداری اهواز برای پاکسازی سوسنگرد و کمک به ارائه تسهیلات در مرز چزابا گفت: یکی از اصلی ترین محل های تجمع اربعین حسینی است. زائران در حاشیه شهر اهواز هستند و باید در این مناطق فضاهایی برای حضور و استراحت در کرامت زائران در نظر گرفته شود.

وی افزود: بنابراین اولویت ما رسیدگی به شهر اهواز است نه اینکه شهردار اهواز در 60 کیلومتری چذابه کار کند. ظرفیت موجود در این شهرستان به اندازه مراکز استان های دیگر نیست و همچنین پایگاهی برای زائران نیستند.

پورموسوی ادامه داد: شاید نزدیک ترین و راحت ترین کار، کار در مرز چزابه باشد، اما بهترین کار نیست، اکنون گفته می شود 20 اتوبوس از سوی شهرداری اهواز تامین شده است، در حالی که اکنون این شهر نیاز دارد. صدها اتوبوس

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: وظیفه ما این است که به بهترین نحو از زائران اربعین حسینی در اهواز استقبال و سپس در مرز خدمات رسانی کنیم.

محمدحسین ملایی زمانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرستان اهواز نیز گفت: بر اساس وظایف محوله باید کار از اهواز آغاز شود تا وقفه ای در خدمت رسانی به مردم و زائرانی که در مسیر تردد می کنند ایجاد نشود.

وی افزود: انتظار می رود علاوه بر شهرداری، سایر سازمان هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند نیز مشارکت داشته باشند. عهده دار شدن

رئیس کمیسیون فرهنگی اهواز بر ایجاد فضای مناسب در این شهر تاکید کرد و گفت: برای ارائه بقعه علی بن مهزیار و همچنین نقش این شهر در حراست مقدس تلاش بیشتری شود.

حمید داغگله، دبیر اول شورای شهر اهواز نیز گفت: انبوهی از خاک در ورودی اهواز در سمت زرگان وجود دارد که حداقل باید تسطیح شود تا این فضای زشت از بین برود.

وی افزود: سرویس های بهداشتی پارک های مناطق 2، 3 و 6 شهرداری اهواز نیز باید تعمیر شود تا درهای این سرویس ها به روی زائران باز شود.

دبیر اول شورای شهر اهواز بیان کرد: یک سری ایستگاه اتوبوس در سازمان عمران شهرداری اهواز وجود دارد و ایستگاه های بلااستفاده می توانند به عنوان سوله در مرز استفاده شوند.

دغاقله با بیان اینکه رنگ آمیزی آسفالت منطقه 6 شهرداری اهواز انجام شود، تصریح کرد: در مسیر ایستگاه تاکسی تا میدان گردشگری که محل تردد زائران است، شرایط به گونه ای است که تاکسی پس از 50 متر به چاله سقوط می کند. . چند ماهی است که مسیر گردشگری به سمت میدان انقلاب کلنگ زنی شده و مردم دچار مشکل شده اند.

وی ادامه داد: حداقل باید در اطراف موکب ها و حسینیه کوی سیاحی که محل حضور عزاداران اربعین حسینی است، مسح های سطحی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید