لزوم تداوم اعزام زائران از مرز خسروی/ نقاط قوت پذیرایی از زائران امام حسین (ع) متعلق به مردم است.


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898725

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: باید تلاش شود تا مرز خسروی به طور دائم باز بماند و مردم از این مسیر به عتبات المشرف بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: کرمانشاه در طول تاریخ میزبان زائران مزار اولیای الهی بوده و از اعتبار تاریخی برخوردار است تا جایی که کرمانشاهی ها وقف کرده اند. چهار دانگه کرمانشاه به حضرت سیدالشهدا (ع) و دو دانگه دیگر مال خودشان است که از عشق و ارادت ایشان به امام حسین (ع) نقل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز و محترم کرمانشاه همیشه میزبان زائران سیدالشهدا(ع) بوده اند، افزود: زمانی که زائران امام حسین(ع) در کرمانشاه بودند، مردم دعوا می کردند که چه کسی زائر را به منزل برساند. .

حجت الاسلام حسینی قیاء بیان کرد: امسال مردم کرمانشاه پس از بازگشایی مرز خسروی صمیمانه از زائران حضرت سیدالشهدا(ع) پذیرایی کردند و موکب هایی برپا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال این مرز دیرینه که نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است بازگشایی شد و البته باید تلاش شود تا باز بماند و مردم بتوانند به عتبات عالیات از این مسیر.

حجت الاسلام حسینی قیاء تصریح کرد: نقاط قوت پذیرش زائران امام حسین (ع) متعلق به مردم بود زیرا مردم پای کار آمدند و بار را از دوش مسئولان برداشتند وگرنه برخی از مسئولان استانی نتوانستند. برای توزیع آب معدنی

وی افزود: با حضور مردم در ایام اربعین به فضل الهی کارها آبرومندانه انجام شد و امیدواریم در سال های آینده مردم همچنان در صحنه باشند و برنامه ریزی بهتر و قوی تری انجام دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید از زحمات برخی مسئولان نیز در ارائه خدمات به زائران اربعین تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید