نجات از برف و کولاک در سرچم / جاده برفی 35 روستای باروق را مسدود کرد

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802258

فرماندار محلی باروک گفت: افراد محلی که در یک مینی بوس در جاده سرچم در طوفان برف گرفتار شده بودند توسط تیم های امدادی نجات یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهند علی ستاری در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به بارش برف و کولاک در منطقه اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک در جاده سرچم و گرفتار شدن تعداد زیادی از روستاییان بالای باروک در شبانه روز در کولاک، امدادرسانی به مسافران و کولاک انجام شد. خودروهای گرفتار در برف و کولاک در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری باروک افزود: در این راستا اکیپی متشکل از استان، هلال احمر و اداره راهداری میاندوآب تشکیل و به منطقه اعزام شدند و پنج نفر از اهالی محل را که در یک مینی بوس در برف گرفتار شده بودند و حدود 50 نفر را نجات دادند. وی نیز آزاد شد و به قربانیان غذای گرم و کافی داده شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برف راه های روستاهای باروک را مسدود کرده است، گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات باروک باعث مسدود شدن راه حدود 35 روستای بالادست شده است که با تلاش راهداران در حال بازگشایی هستند. “

ستاری با بیان اینکه هم اکنون تردد در راه های روستایی با کمک راهداران امکان پذیر است، گفت: تاکنون راه بسیاری از روستاها توسط اکیپ میاندوآب بازگشایی شده و سایر راه های روستایی نیز توسط راهداران بازگشایی می شود.

سرپرست بخشداری باروک گفت: با توجه به کولاک شدید و یخبندان از مردم محترم به ویژه روستاییان عزیز تقاضا داریم از تردد غیرضروری در محورهای فرعی و اصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید