«نجلا» تبدیل به سریالی با موضوع رمضان شد/ داستانی که به حصر آبادان می رسد

ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800660

نویسنده سریال «نجلا» گفت: با توجه به موضوع داستان، این سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه سه ساخته شد. داستان از نظر محتوایی با مناسبت ماه مبارک رمضان همخوانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «حسین امیرجهانی» طراح و فیلمنامه نویس سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور درباره این سریال گفت: مشغول نگارش قسمت های آخر سریال هستم. داستان فصل دو در حدود سنین 58 و 59 است و دوره یک ساله ادامه داستانی است که در فصل اول اتفاق افتاده است. این فصل از مسیر بازگشت از کربلا به نجف روایت می کند و بیشتر به حصر آبادان می پردازد.

وی ادامه داد: حصر آبادان موضوعی است که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده و اهمیت آن در سایه اشغال خرمشهر باقی مانده است. البته نجلا سریالی عاشقانه است که همچنان در بستری تاریخی و اتفاقات گیرا روایت می شود. به همین دلیل به مخاطبان این سریال قول می دهم که داستان جذاب تری را در فصل دوم ببینند.

نویسنده درباره زمان پخش این سریال نیز می گوید: با توجه به مضمون داستان، ساخته شده است تا این سریال در ماه رمضان از شبکه سه پخش شود. داستان از نظر مضمون با ماه مبارک رمضان همخوانی دارد و نسبت به فصل قبل از شدت، ماجراجویی و پیچیدگی بیشتری برخوردار است.

وی افزود: از آنجایی که بخشی از داستان مربوط به مسیر بازگشت از کربلا به نجف است، حرم امیرالمومنین(ع) و بخش هایی از نجف و مسجد کوفه از جمله مکان هایی است که طبق داستان باید برای عکس برداری برویم. که در شرایط تولید و اقتصادی شرایطی برای گروه سازنده فراهم می شود تا بتوانیم برای ضبط صحنه های مورد نظر به عراق برویم.

طراح و فیلمنامه نویس این سریال درباره تغییر بازیگر نقش اول «نجلا» نیز گفت: درست است که مردم با بازیگر قبلی در نقش نایل رابطه داشتند، اما معتقدم مردم برای این نقش مهمتر بودند. شخصیت نایل و من عاشق شخصیت نایل هستم. خانم محیا دهقانی هم در این نقش خوب است که در فصل دوم پیچیدگی های شخصی بیشتری دارد. بنابراین همان طور که مخاطب در فصل اول با شخصیت نایل همذات پنداری می کند، در فصل دوم نیز به داستان عاشقانه نایل و عبد مربوط می شود.

امیر جهانی در پایان در پاسخ به پایان تصویربرداری این سریال افزود: تا کنون در بیش از 250 مکان کار کرده ایم و با توجه به لوکیشن های زیاد و داستان های موازی پیش بینی می شود در این مجموعه حضور داشته باشیم. تولید سریال تا پایان فروردین ماه .

تصویربرداری سریال «نجلا 2» به کارگردانی خیرلا تقیانی پور و سعید سعدی این روزها در آبادان ادامه دارد.

حسام منظور، محیا دهگانی، آزیتا حاجیان، ایوب آقاکانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرسیان، مصطفی ساسانی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

داستان فصل دوم این سریال در مورد اشغال خرمشهر است و عبد در این داستان نقش اساسی دارد.

حسام منظور در فصل اول سریال در نقش عبد دشتی، سارا رسول زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند و علی گوبا بازی می کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به مرتضی شاهکرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله درزاده، راستا رضوی، مهدی ملک، سیامک توده فلاح، اسحاد ضیعدادی، اسحاد ضیعدادی، اسحاد عیسی دادی و اسحاد عیسی دادی اشاره کرد. بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید