نجلا، روایتی تاریخی که فیلمنامه خوبی دارد/ داستان عشق و ایمان. با لایه ای از طنز پنهان


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821942

محمد عزیزی با اشاره به اینکه نایلا فیلمنامه خوبی دارد، گفت: در فصل دوم داستان ها و روایت های جذابی در انتظار مخاطب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد عزیزی کارشناس رسانه تحلیل سریال نیلا 2 در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: یکی از جذاب ترین نمایش ها به تاریخ دراماتیک در بستر یک برهه تاریخی می پردازد و در تمام دنیا به اثبات رسیده است.


وی ادامه داد: جذابیت سریال نجلا بر اساس داستان واقعی است که با تخیل نویسنده در هم آمیخته است و مخاطب را متوجه داستان می کند.


عزیزی با بیان اینکه مخاطب تشنه داستان های تاریخی است، افزود: سریال های تاریخی و داستان های دفاع مقدس همواره جزو پربازدیدترین آثار رسانه ملی بوده و سریال های نجلا، کیمیا، گاندو مهر نیز موید این گفته است.


این کارشناس با بیان اینکه تغییر بازیگر اصلی سریال در فصل دوم نجلا ضربه عمیقی به سریال زده است، تصریح کرد: زمانی که سریالی پس از چندین فصل ادامه پیدا کند، تغییر بازیگران می تواند منجر به شکست سریال شود. مخاطب، داستان و سریال این بازیگران باور کرده اند و ناگهان این تغییر می تواند اعتبار آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

4257178f 59a3 456f b395 12fe317bee12 خبر خاکستری


وی با اشاره به اینکه نایل فیلمنامه خوبی دارد، گفت: در فصل دوم داستان ها و داستان های جذابی در انتظار مخاطب است و هر پلانی تشنه داستان جدیدی است.


عزیزی با تاکید بر نامناسب بودن زمان پخش سریال نجلا ادامه داد: این سریال در نوروز موفقیت آمیز نبود اما در ماه مبارک رمضان مخاطبان بیشتری را جذب کرد.


وی افزود: در فصل دوم نجلا پیشینه های تاریخی بیشتری پررنگ شده است و این یکی از نقاط قوت مهم فیلمنامه است که تاکنون در سریال دفاع مقدس دیده نشده است.

a34d75ec be1b 4960 ae26 f2e3e02db711 خبر خاکستری


این کارشناس گفت: اگرچه داستان سریال جدی است، اما به دلیل نقش «عطا»، طنزی نهفته در آن وجود دارد و طنز هویت آدمی را می خورد و سادگی که در این نقش وجود دارد باعث جذب مخاطب می شود. حضار.”


عزیزی گفت: «نیلا» داستانی دراماتیک و عاشقانه درباره لایه سطحی آن و دارای حس طنز است و مخاطب می تواند ضمن لذت بردن از روایتی عاشقانه، با بخشی از تاریخ معاصر آشنا شود.

e0dcce74 e85e 49f0 aca3 da3c9c66bac4 خبر خاکستری


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بازی های خوب، طراحی صحنه و چهره و لباس، موسیقی دیوانه وار عناوین پایانی و ضبط لهجه جنوبی از نقاط قوت سریال نجلاش است و همه اینها باعث می شود که درست و جذاب باشد. شکل بازی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید