نحوه درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت انصافا اعلام شد

نحوه درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت انصافا اعلام شد

روز جدید : نحوه درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت برای سهامداران عدالت که هنوز سود خود را دریافت نکرده اند اعلام شد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه اوراق بهادار (سمات) با صدور اطلاعیه ای خطاب به مشمولان سهام عدالت که سود سال 1398 خود را دریافت نکرده اند، از آنان خواست در اسرع وقت نسبت به تعدیل شماره شبای بانکی خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: افرادی که هنوز سود عادلانه خود را دریافت نکرده اند، می توانند با ثبت شماره شبای معتبر در سامانه های سپرده گذاری مرکزی، سود سهام خود را از دو طریق دریافت کنند.

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir دو روشی است که مشارکت کنندگان در دادگستری می توانند شماره شبای بانکی خود را تغییر دهند.

همچنین اعداد نامعتبر، بلوکه شده، راکد، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت از مهم ترین دلایلی است که برخی از سهامداران قادر به کسب سود از سال 1398 نیستند.

در این راستا کلیه سهامداران سهام عدالت می توانند برای اطمینان از وجود شماره شبای معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید