نسخه های کاغذی امروز را در سراسر کشور حذف کنید

ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794146

مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از حذف نسخه های کاغذی امروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام گفاری درباره حذف نسخه های کاغذی و جایگزینی نسخه الکترونیکی از امروز 10 آذرماه گفت: نسخه الکترونیکی بر اساس قانون امروز نه برای تامین اجتماعی بلکه برای کل کشور اجباری و اجباری است و باید انجام شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی تجربه خوبی در این زمینه دارد و سه چهار سال است که نسخه الکترونیک را به ویژه در مراکز مدنی خود توسعه می دهد. البته ممکن است برخی مراکز دولتی و دانشگاهی و پزشکان با تمهیدات لازم دچار مشکل شوند و خدای ناکرده مشکلی برای مردم پیش نیاید و بیمه شدگان همچنان می توانند به مراکز درمانی مراجعه کرده و از خدمات لازم بهره مند شوند.

غفاری افزود: از پزشکان و موسسات تقاضا داریم همکاری و اهتمام لازم را برای نیروی انتظامی داشته باشند. نگران مشکلاتی از جمله قطعی برق و اینترنت، پزشک و بیمه شده نباشید زیرا ممکن است در این مواقع از کپی کاغذی استفاده کنند.

وی درباره راهکارهای پیش بینی شده برای مقابله با سوء استفاده در کپی رایتینگ الکترونیک گفت: سوء استفاده در سیستم کپی رایتینگ مانند هر حوزه دیگری می تواند وجود داشته باشد، چه روی کاغذ و چه در سیستم های مکانیزه. خوشبختانه نظارت در سیستم های الکترونیکی آسان تر است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: مقدمات در این زمینه انجام شده اما کامل نیست و هرچه پیش برویم کاملتر می شود. امروز اگر کد ملی ارائه شده در دو استان به طور همزمان استفاده شود، به سرعت متوجه می شویم در حالی که با رونویسی کاغذی این امکان وجود نداشت. فرآیندها از نظر نظارت هوشمندتر هستند، اما سیستم ها نیاز به توسعه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید