نسخه پرسپولیس: اگر به استقلال گل بزنم خوشحال نمی شوم!

نسخه پرسپولیس: اگر به استقلال گل بزنم خوشحال نمی شوم!

محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک شبی غیرعادی را در ورزشگاه آزادی سپری کرد. او در شبی که پرسپولیس یکی از تلخ ترین شکست های سال های اخیر را متحمل شد، دو گل برای آلومینیج به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. آزادی می توانست با زدن یک پنالتی به عملکرد خوب خود پایان دهد اما ضربه این بازیکن را احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس مهار کرد. آزادی به سوالات همشهری ورزشی درباره پیروزی به یاد ماندنی تیمش مقابل پرسپولیس پاسخ داد.

* آلومینیوم در ورزشگاه آزادی نتیجه فوق العاده ای کسب کرد. پیروزی مقابل پرسپولیس چطور؟

می دانستیم بازی سختی داریم، اما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم. جو مسابقه خوب بود و حضور هواداران دو تیم باعث جذابیت بازی شد. خیلی خوشحالم که در این دیدار مهم پیروز شدیم و عزت خود را نشان دادیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است و در مقاطعی از مسابقه به ما فشار آورد، اما در مجموع فوتبال خوبی به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم. البته این را هم بگویم که پنالتی پرسپولیس اصلا درست نبود و تصمیم داور کار ما را سخت کرد.

* در مورد درخشش خود صحبت کنید. فکر می کردی 2 گل بزنی؟

فقط خدا را شکر می کنم و گلایه هایم را به پدر و مادرم و همچنین هواداران استقلال تقدیم می کنم.

* بعد از بازی گفتی دوست داری در فینال به مصاف استقلال بروی. خوانده ای که کری در مورد استقلال این حرف را زده است؟

نه، مدتی در استقلال بودم و بالاخره از هم جدا شدم. شرایط آنجا آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت و به همین دلیل دوست داشتم در فینال به مصاف استقلال بروم تا بتوانم خودم را نشان دهم.

* از فرهاد مجیدی ناراحتی؟

نمی توانم بگویم ناراحت نیستم چون به استقلال اعتماد نداشتند.

* از گلزنی برای استقلال خوشحالی؟

خیر

* نکته جالب تو این است که در تراکتور شاگرد یحیی گل محمدی بودی. او شما را در سال 96 به تراکتور آورد، اینطور نیست؟

بله، من در تیم امید بودم که آقای هی مرا به تیم بزرگسالان آورد. در واقع او مرا با فوتبال ایران آشنا کرد و نقش مهمی در پیشرفت من داشت.

* چرا پنالتی را گل نکرد؟ فکر می کنید خوب می زنید؟

بله، من خوب توپ را زدم و دروازه بان هم واکنش خوبی نشان داد. فکر می کنم باید زاویه بیشتری به توپ می دادم اما حیف شد که هت تریک نکردم. می خواستم گل سوم را بزنم اما نشد.

* بازی بعدی با ماهشهر خلیج فارس چطور؟

آنها چندین تیم را از لیگ برتر حذف کرده اند و به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم. این مسابقات خطرناک است و برای عبور از این مرحله و در نهایت رسیدن به فینال باید فوتبالی با تمرکز بالا بازی کنیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم این جام را ببریم.

* به نظر می رسد پرسپولیس در نیم فصل با شما مذاکره کرده است. چرا بالاخره حضور او در این تیم منتفی شد؟

دوست ندارم زیاد در موردش صحبت کنم. من الان بازیکن آلومینیوم هستم و خوشحالم که در این تیم فوتبال بازی می کنم. امیدوارم در ادامه مسابقات جام حذفی و لیگ برتر بازیکن موثری برای تیمم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید