جای شهید سلیمانی خالی است/ خوشحال می شوم فیلمی در خور شأن این شهید ساخته شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون درباره دومین سالگرد شهادت سلیمانی به دیار آفتاب گیر گفت: با توجه به اینکه مستقیماً با ایشان برخوردی نداشتم و فقط اخبار مربوط به ایشان را در رسانه ها دنبال می کردم، فقط می توانم یک نکته را برای ایشان بگویم. «به این شهید می گویم جایش خالی است و اگر اینطور بود خیلی اتفاقات می افتاد.

معصومی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم ایران عشق و علاقه خاصی به این شهید والامقام دارند، گفت: مکتب شهید سلیمانی در محل زندگی مردم بیش از گذشته زنده است.

وی در پاسخ به این سوال که هنرمندان چگونه می توانند از این شهید تجلیل کنند، افزود: هنرمندان نیز مانند همه آحاد جامعه باید این شهید را گرامی بدارند و اگر فرصتی پیش بیاید و فیلمی در خور شأن شهید سلیمان ساخته شود، بسیار مهم هستم و خوشحالم.

به گزارش دیار آفتاب ؛ سردار قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه 13 آذرماه در فرودگاه بغداد در حمله بالگرد آمریکایی به شهادت رسید. در این حمله به همراه سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و جانشین رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تعدادی از همراهان آنها کشته شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید