من فقط با 2 گروه کار می کنم / اگر کل ایران تشویقم کنند خوشحال نمی شوم!


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814369

به لطف خدا وضعیت کشتی روز به روز بهتر می شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر کل ایران تشویقم کنند خوشحال نمی شوم و از طرفی اگر فحش هم بگویند ناراحت نمی شوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در نشست فصلی با کادر اداری گفت: تمام کارهایی که تاکنون در کشتی انجام شده، کار من نیست، لطف خدا و تلاش شماست. به لطف خدا وضعیت کشتی روز به روز بهتر می شود و به شما قول می دهم در شرایط بسیار بهتری به کار خود ادامه دهید. من فقط با افرادی کار می کنم که اول از همه صادق هستند. آنگونه باش که امکان پذیر است.

وی ادامه داد: جز اینکه از شما کار بخواهد. ما نیز نگران سلامتی و امنیت شما هستیم و برای این منظور با سپرده ای بالغ بر 5 میلیارد که بخشی از آن توسط بخش خصوصی، بخشی از فدراسیون و بخشی از بانک انجام شده است. حساب قرض الحسنه به نام کارکنان و برای بیمه شدگان و افراد قراردادی در نظر گرفته شده است که می توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تن وام بدون بهره دریافت کنند. البته شما موظف هستید حقوق خود را به موقع پرداخت کنید و ثانیاً اگر من در فدراسیون نبودم این حساب را برای کادر کشتی فدراسیون برای خود نگه دارید.

دبیر گفت: امسال موفق شدیم همه کادرفنی را با هزینه فدراسیون برای عبادت به مشهد مقدس اعزام کنیم و با یاری خداوند در سال آینده تلاش خواهیم کرد این کار و سایر اقدامات رفاهی را انجام دهیم و شرایط شما را درک می کنیم. همه این هزینه ها فراتر از هزینه های تحویل است.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: من از همین جا می گویم که اگر کل ایران تشویقم کنند خوشحال نمی شوم و از طرفی اگر فحش هم بگویند ناراحت نمی شوم؛ از طرفی دیگر هم از این بابت ناراحت نمی شوم. زیرا کار باید برای خدا باشد و او ناظر اعمال بندگان است. اگر کار را برای خدا انجام دهید، حتماً خدا را می بینید و از نعمت های او بهره مند می شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید