دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم

دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم

مهدی عبدی بازیکن قائم شهری تیم پرسپولیس معتقد است این تیم بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است. او از بالا بردن جام در زادگاهش می گوید اما تاکید می کند که این بار دوست دارد جام قهرمانی را با پیراهن پرسپولیس در زادگاهش بالای سر ببرد. با مهدی عبدی درباره مصادیق مختلف بازی پرسپولیس و نساجی به گفت وگو نشستیم.

در مورد دیدار مقابل نساجی که از جهاتی مهم ترین دیدار فصل شما برای کسب عنوان قهرمانی است، چه صحبتی دارید؟

آخرین بازی مهم ترین بازی فصل ما است، اما ما همچنان به دنبال تلاش برای کسب یک قهرمانی دیگر، به دور از حاشیه ها و سر و صدا مانند سایر بازی های اخیر خود هستیم.

دوست داری آخرین بازی ات در ورزشگاه آزادی باشد تا با هواداران جشن قهرمانی بگیری؟

به هر حال از شانس و اقبال آخرین و سرنوشت ساز ما در ورزشگاه وطنی برگزار می شود و باید در خانه از سد تیم نساجی بگذریم اما در این بین تیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است که از زمانی که آرزوی حضور در آن را داشتم. بچه بود به دلیل علاقه ای که به این تیم داشتم، تمام بازی های آن ها را در ورزشگاه تماشا کردم و حالا به عنوان نماینده کائمشهری در پرسپولیس حضور دارم. اما در مورد دیدار مقابل نساجی باید بگویم روند خوبی داشتیم و انشاالله این روند را مقابل نساجی ادامه خواهیم داد و فصل را با قهرمانی به پایان خواهیم رساند. البته گوش دادن به لحظات فنی و تقدیم قهرمانی به هواداران بسیار مهم است.

به عنوان مهاجم پرسپولیس، فکر می کنی فرصت بازی پیدا کنی، چقدر دوست داری گل قهرمانی را بزنی و بعد از گلی که به تیم سابقت زدی خوشحال می شوی؟

شاید شانس گلزنی داشته باشم و خیلی دلم می خواهد خودم گل قهرمانی را بزنم. شادی گل هم به لحظه بستگی دارد اما اگر گل بزنم و بخواهم خوشحال باشم طوری خوشحال می شوم که از هواداران نساجی غافل نباشم. در هر تیمی که بودم با تمام وجودم تلاش کردم که آن تیم قهرمان شود. این بار در پرسپولیس من و بقیه هم تیمی هایم تا پای جان برای قهرمانی و قهرمانی تیممان تلاش می کنیم.

اما با وجود درخشش عیسی و ترابی، شاید هنوز روی نیمکت باشی؟

همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. در تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، کمال و … روی نیمکت می نشینند، بنابراین وقتی چنین بازیکنان بزرگی روی نیمکت هستند، اگر من روی نیمکت بنشینم، باید از تصمیم تبعیت کنم.

چمن استادیوم شهید وطنی مثل ورزشگاه آزادی نیست، آیا این موضوع روی عملکرد تیم شما تاثیر منفی نخواهد داشت؟

هیچ مشکلی برای ما مهم نیست و تنها چیزی که تمام فکر و ذهن ما روی آن متمرکز است، برگزاری یک فینال کامل و تمرکز تمام تمرکزمان روی قهرمانی و قهرمانی است.

تعداد هواداران پرسپولیس فقط 600 نفر است، آیا این تعداد برای حمایت از بازی ای که می تواند قهرمانی شود کافی نیست؟

600 یا 60 هزار هوادار بیایند برای ما فرقی نمی کند، چون باید وظیفه خود و ماموریت اصلی خود که قهرمانی و تعیین قهرمانی است را به خوبی انجام دهیم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

در قائم شهر؛ آیا در شهر خود جامی بلند کرده اید؟

بله، در رده سنی نونهالان و جوانان در شهرستان خود جام قهرمانی را در منطقه و کشور کسب کرده ام، اما اکنون دوست دارم جام قهرمانی لیگ برتر را در زادگاهم بالای سر ببرم.

آیا به دلیل حساسیت بالا مشکلی بین هواداران نساجی و پرسپولیس روی سکوها مشاهده نمی شود؟

تا جایی که من می دانم هواداران نساجی جزو بافرهنگ ترین هواداران فوتبال کشورمان هستند به طوری که هیچ گاه هواداران تیم میهمان خود را نادیده نمی گیرند و هواداران هر دو تیم فقط بازیکنان تیم خود را تشویق می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید