دوست ندارم با شبکه های دشمن حرف بزنم/ همیشه به پرچم ایران و رهبر معظم انقلاب وفادارم


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909978

نایب قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان با اشاره به تلاش شبکه های رقیب در مسابقات مختلف برای مصاحبه با وی و همچنین حمایت از اخلال و اقدامات ضدایرانی اسلامی، گفت: هرگز نمی خواهم با آنها صحبت کنم و اسمم را هم نمی خواهم. در این شبکه ها قرار دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات جهانی پرورش اندام 2022 از 11 تا 16 نوامبر به میزبانی شهر سانتا سوزانا اسپانیا برگزار شد و موفق به کسب 6 مدال برنز شد.


مصطفی صابری بادی‌ساز سوارکار و قهرمان ملی ایران در رده فیزیک کلاسیک 175 سانتی‌متر در ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشت و با کسب مدال نقره این رقابت‌ها به مقام دوم مسابقات جهانی دست یافت.


وی با اشاره به تلاش شبکه های معاند در مسابقات مختلف برای مصاحبه با وی و همچنین حمایت از اخلال گران و اقدامات اسلامی ضد ایرانی گفت: اگرچه برخی از شبکه های معاند و فارسی زبان در مسابقات مختلف از جمله مسابقه اخیر درخواست مصاحبه داشتند. اما آنها هرگز نمی خواستند این کار را انجام دهند. من با آنها صحبت نمی کنم و نمی خواهم نام من با این شبکه ها مرتبط شود.


نایب قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان ادامه داد: سال گذشته پس از اعزام نشدن تیم پرورش اندام به مسابقات قهرمانی آسیا، درخواست مصاحبه این شبکه های معاند و ضد ایرانی را رد کردم و برخلاف برخی از افراد مشهور و ورزشکار ناآگاه که می خواهند حضور داشته باشند. نمایش داده شده در این شبکه ها پیشنهاد یا درخواست پناهندگی می کنند تلاش من همیشه این بوده است که با کسب مدال و قهرمانی در مسابقات تمام تلاشم را برای سربلندی ایران اسلامی و خانواده ام انجام دهم.


این بدنساز یزدی گفت: با توجه به فعالیتی که در شبکه های اجتماعی دارم و افراد زیادی مرا در این شبکه ها دنبال می کنند، پیشنهادهای مختلفی از سوی برخی از عوامل دشمن دریافت می کنم که به جای پناه بردن و زندگی خوب در نقطه ای دیگر، علیه کشور و رهبرم صحبت می کنند. می خواهم مقاله ای منتشر کنم که با هرج و مرج در کشورم همراه باشد، اما آرزوی خود را به گور می برند.


صابری افزود: اگر عوامل داخلی و خارجی دشمن دنیا را به من بدهند، صبح که از خواب بیدار می شوم، باید چهره مادر، خانواده و مردمم را ببینم و هرگز حاضر نخواهم شد. از برخی مزاحم‌ها که دست نشانده دشمن هستند یا به هر طریق دیگری حمایت کنید.» من کاری می‌کنم که خون شهدای این کره خاکی را زیر پا بگذارم.


این عضو تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شهدای ما در راه حمایت و حفظ ناموس این کشور و اسلام جان خود را فدا کردند، اما معاندان و برخی فریب خوردگان دشمن به دنبال اجرای آن هستند. هدف دشمن در این مملکت و لگدمال کردن آنها خون شهداست و چون آنها را همراهی نمی کنند افرادی را اجیر می کنند تا در صفحات مجازی من علیه من اظهار نظر کنند و حرف های رکیک بزنند که راه به جایی نمی برد.


صابری با بیان اینکه همیشه به پرچم ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و دینم وفادارم، گفت: مادرم با دیدن چهره مقام معظم رهبری در تلویزیون گریه می کند. من رهبر خودم هستم و تمام اقدامات و اغتشاشات ضد ایرانی در کشور را محکوم می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید