نشانه های تغییر و تحول در وزنه برداری را در عمل ببینید/ ۷ سال آرزوی این فدراسیون را داشتیم


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891472

این مربی وزنه برداری معتقد است فدراسیون وزنه برداری امروز رهبری دارد که بهترین ورزشکاران ایران و جهان را در کنار خود دارد و می توان نشانه های تغییر را در این مدت کوتاه مشاهده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ، حیدریان که نامش در سال های اخیر در کنار “میر مصطفی جوادی” زیاد شنیده می شود و به عنوان مربی پرورش دهنده قهرمان جهان شناخته می شود. وضعیت فعلی ورزش این وزنه بردار در دو ماه اخیر گفت: سجاد انوشیروانی در این مدت کوتاه تغییراتی ایجاد کرده که باعث دلگرمی همه ورزشکاران می شود و بزرگانی چون کوروش باقری، سیدهادی پانزوان و بهداد سلیمی با حمایت او همکاری می کنند. دانش علمی و تجربه عملی

به گفته وی، «از زمان دیدار رئیس فدراسیون با مدیرعامل باشگاه سایپا، این دلگرمی در وزنه برداران ایجاد شد که در لیگ امسال قراردادهای بهتری داشته باشند». این فدراسیون برخلاف گذشته از حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برخوردار است و می تواند اسپانسر جذب کند.

حیدریان تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که کادرهای جوان فدراسیون با علم و درایت کار می کنند و از حضور و مشاوره همه اسطوره ها در وزنه برداری بهره می برند. این همان چیزی است که ما هفت سال آرزویش را داشتیم.

وی در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز پیش بینی کرد که رقبا قطعا تمام تلاش خود را خواهند کرد، اما به گفته وی، اگر سران تیم دستکاری نکنند، هم آگاهانه و هم آگاهانه شاهد تغییرات خواهند بود. با دلسوزی به کسی رای بدهیم که لایق این مسئولیت مهم است، نه کسی که دنبال شعار و دیکتاتوری است.»

مربی میر مصطفی جوادی که هفت سال است از وزنه برداری کنار گذاشته شده است، درباره تمرینات وزنه برداری و تمرینات در سالن ورزشی خود حرف های زیادی برای گفتن دارد. وی معتقد است مسئولان فعلی فدراسیون با شناختی که بر اساس تجربیات خود به دست آورده نیازی به رزومه سازی برای خود ندارند و با توجه به تیپ شخصیتی خود تنها به دنبال بهبود و ارتقای وضعیت وزنه برداری در کشور هستند. کل کشور

دیدگاهتان را بنویسید