نشان دادن قدرت ایران در جنگ ترکیبی و تهاجمی


ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855213

جمهوری اسلامی ایران از مرحله پدافند ترکیبی موفق شده با نیروی واکنش سریع وارد عملیات تهاجمی شود و این موضوع اوج اقتدار و تقابل را مانند کشورمان نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، در روزهای اخیر خبرهای دلگرم کننده و خوشحال کننده ای در رسانه های کشور منتشر شده است. خبر ترور فرمانده ترور موساد در جریان حمله پهپادی در اربیل، لغو توقیف نفتکش ایرانی در آب های یونان و هک بورس های اسرائیل در واکنش به هک سیستم های شهرداری تهران، خبر افتخارآمیز است که در رسانه های داخلی و خارجی

این خبر نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در منطقه در برابر رژیم صهیونیستی و اقدامات خرابکارانه و شرورانه آن برتری دارد و اگر این دشمن غاصب و دروغین اقدامی علیه ایران و منافع ما در منطقه و جهان انجام دهد، فورا و بدون اقدام تاخیر. .


ورود ایران به فاز دفاع تهاجمی


حسین خالی از سکنه است در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در تحلیل این سه اقدام پاسخ مثبت و دلگرم‌کننده‌ای بیان شد و لشکرهای هیبریدی دست به عملیات تهاجمی زدند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک بار از استراتژی هزار ضربه چاقو یا چاقو علیه ایران استفاده کرده و در این راستا از انواع تجهیزات سایبری، تروریستی، اطلاعاتی، خرابکارانه و تروریستی استفاده می کند. بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری، ما از موضع دفاعی وارد جنگ تهاجمی یا ترکیبی شدیم و بر اساس استراتژی جمهوری اسلامی ایران، اسرائیلی ها با هر ضربه ای به کشور ما ضربه خواهند زد، آماده ضربه زدن به اشغالگر دشمن صهیونیستی هستیم. چندین بار.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: بارها نشان داده ایم که قدرت واکنش سریع داریم و این یک مزیت است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان نفتکش در سواحل یونان به سرقت رفت و ملوانان ایرانی بلافاصله کشتی یونانی را در خلیج فارس به اسارت گرفتند. یا در مقابل کشتارهایی که انجام می دهند، پایگاه های اسرائیل در منطقه بلافاصله مورد حمله موشکی و پهپادی قرار می گیرند و انتقام می گیرند. یا در جنگ سایبری وقتی درگیر جنگ سایبری می شوند ما این توانایی را داریم که خیلی سریع به مراکز حساس به فضای مجازی ایران حمله کنیم.

کنعانی مقدم معتقد است جمهوری اسلامی ایران با نیروی واکنش سریع از مرحله پدافند ترکیبی توانسته است وارد عملیات تهاجمی شود و اوج اقتدار و تقابل را کشورمان نشان می دهد.


رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است


حمیدرضا ترقییکی دیگر از کارشناس های بین المللی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: جمهوری اسلامی ایران به سرعت در حال ورود به نبرد سایبری و ترکیبی با رژیم صهیونیستی است و این نبرد ترکیبی یک بعد است. فضای مجازی همچنین شامل استفاده از پهپادها و تجهیزات جدید است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با عملیات تهاجمی دشمن از تمام امکانات خود برای جنگ استفاده خواهد کرد و این نشان می دهد که دشمن صهیونیستی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و صلابت مقاومت اسلامی هیچ قدرتی ندارد و به راحتی آسیب پذیر است. “

این کارشناس بین الملل خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته دو کشور تلاش کرده اند به یکدیگر ضربه بزنند اما میزان خساراتی که صهیونیست ها متحمل شده اند بسیار بیشتر و چشمگیرتر است. با این حال، تعداد فرماندهانی که اسرائیل از دست داده بسیار زیاد است، فرماندهانی که صهیونیست ها مایلند با صدها اسیر مبادله کنند.

ترکی گفت: ضرباتی که رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران خورده است اولینوزیر رژیم باید بگوید که اسرائیل در آستانه فروپاشی است و ضرباتی که خورده است، ضربه است.

وی گفت: به گفته نفتالی بنت، اسرائیل به سمت خودکشی سیاسی و نظامی پیش می رود و این به گونه ای است که نمی تواند داخلی و بین المللی را متقاعد کند. طبیعتاً مهاجرت روزافزون از اسرائیل و مهاجرت معکوس این رژیم به سمت ناامنی در داخل اسرائیل، شرایط بحرانی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که نوید اجتناب‌ناپذیر نابودی اسرائیل را می‌دهد که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، امروز رژیم صهیونیستی در حالت ضعف به سر می برد و راه برون رفت از این وضعیت را نمی داند. جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود، ایران در جنگ‌های سایبری و هیبریدی پیشرفت چشمگیری داشته است و تحلیل‌گران بین‌المللی می‌گویند هر چقدر رژیم صهیونیستی به ایران ضربه بزند، جمهوری اسلامی ده‌ها ضربه را متحمل خواهد شد. بنابراین، مخالفت و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران، بازی برد و باختی است که رژیم صهیونیستی شروع کرده و بازنده و برنده آن از قبل مشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید