نشست تخصصی NOC با فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان

ساعت: 15:27
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923520

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، صبح امروز دو نشست با مسئولان فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این جلسات با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور محین فرهادی زاد رئیس جمهور برگزار شد. نایب رئیس کمیته، مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی و حرفه ای، آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک دفتر فدراسیون ها، دبیر شورای برون مرزی و برخی مدیران از هم جدا شدند.

هاشمی در ابتدای این نشست ضمن حمایت قاطع از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای فدراسیون های اعزامی به هانگجو، تصریح کرد: با تمام توان در کنار فدراسیون ها هستیم اما باید انتظارات منطقی و مطابق با داشته ها باشد. و توانمندی های وزارتخانه و کمیته، علاوه بر این که مجموعه دانشگاهی کمیته ملی المپیک با زیرساخت های آموزشی، آموزشی، آمادگی جسمانی و کارشناسان در خدمت تیم های ملی اعزامی به هانگژو می باشد.

در اولین جلسه که با حضور هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و محمود وفایی مدیر تیم های ملی برگزار شد، هاشم کندی گزارش کاملی از برنامه ها، اعزام ها و اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری ارائه کرد. در زمان سفر به هانگژو که ضمن تایید سانجی خواستار حمایت مالی بیشتر مسئولان ورزش کشور شد و مقرر شد برنامه های در حال اجرا فدراسیون برای حضور پررنگ در بازی ها اولویت بندی شود و به فینال برسیم. درک در مورد اجرای آن و منابع مالی.

گرانی تجهیزات دوچرخه سواری و نبود پیست مناسب از مهم ترین دغدغه های مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری بود و دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن حمایت از زحمات مسئولان این فدراسیون ابراز امیدواری کرد: انتخابات در تاریخ مقرر در جلسه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.

سپس جلسه فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته، مریم صادقی نایب رئیس بانوان و مصطفی افشاری سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد که شعبانی بهار در این جلسه ارائه کرد. برنامه های در دست اجرا توسط فدراسیون و اولویت بندی آن. برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو ذکر شده است.

وی تصریح کرد: در کنار آماده سازی تیم ملی برای هانگژو، مسابقه کسب سهمیه المپیک را در رسرو نیز داریم که این مهم است و برای این منظور مربی درجه یک از کره جنوبی به خدمت گرفته ایم و اگر بتوانیم ما می توانیم قرارداد او را تا پایان بازی ها تمدید کنیم. اگر هانگژو را تمدید کنیم خیلی خوب می شود به خصوص اینکه با حضور این مربی و رصد دقیق در زمینه تغذیه، تمرین و مسابقات درون اردویی، اثرات مثبت و تغییرات و پیشرفت خوبی را در بین تیراندازان مشاهده کرده ایم.

وی همچنین به گرانی تجهیزات تیراندازی با کمان و مشکلات واردات آن اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر متولیان ورزش در این زمینه شد.

محسن بیرانوند رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل، امیر حاجی قاسم رئیس مرکز سنجش و رشد توانمندی های بدنی فرهنگستان و مرتضی کوهی از جمله این افراد بودند. سایر افراد حاضر در این جلسات

دیدگاهتان را بنویسید