نشست سنگرسازان نیمه دوم خردادماه برگزار می شود


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842167

صفری گفت: دومین اجلاس سنگرسازان در سلسله نشست های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید در استان مرکزی با شعار فرهنگ و حکومت جهادی راهگشای گام دوم خواهد بود. انقلاب نیمه دوم خرداد اراک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علی صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید در استان مرکزی با اشاره به نقش رزمندگان جهاد در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع جهانی: در دفاع مقدس بودند و امروز با اتکا به رزمندگان سنگرسازان در مسیر خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات هستیم.

وی افزود: در ایام جهاد کشاورزی امسال برنامه های متنوعی در دستور کار قرار دارد که با محوریت دومین نشست سنگرسازان و کاوش یادمان شهید گمنام و افتتاح پروژه ها در این روز برگزار می شود. برنامه های جلسه.

صفری گفت: دومین اجلاس سنگرسازان در سلسله نشست های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید در استان مرکزی با شعار فرهنگ سازی و حکمرانی جهاد، راهگشای دومین اجلاسیه است. گام انقلاب نیمه دوم خرداد اراک.

وی با تاکید بر اینکه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از نیازهای مهم است، گفت: امروز سازمان جهاد کشاورزی با تکیه بر فرهنگ ایثار، جهاد و ایثار، میدان نبرد است. روحیه جهاد ایثار و ایثار است.

رئیس سازمان کشاورزی جهاد استان مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در برگزاری جلسات و کنگره شهدای استان مرکزی بسیار موفق است و استفاده از تجربیات ارزنده جلسات در دستور کار دومین اجلاس سنگرسازان قرار دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید