نشست مشترک فراکسیون زنان پارلمان با کمیته امور خانواده دومای روسیه برگزار شد


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807550

نشست مشترک وبینار فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و کمیته خانواده، زنان و کودکان دومای دولتی روسیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست مشترک وبینار فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و کمیته خانواده، زنان و کودکان دومای دولتی روسیه امروز (چهارشنبه 20 بهمن) برگزار شد.


قاسم پور: رویکرد جمهوری اسلامی به زنان بر اساس اهمیت نقش آنها در خانواده است

فاطمه قاسم پور با ابراز خرسندی از شرکت در کنفرانس بین المللی زنان اوراسیا در سن پترزبورگ بر ویژگی های مشترک تهران و مسکو تاکید کرد و گفت: .

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین مصوب در حوزه حمایت از زنان و خانواده گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران به مقوله اجتماعی زنان به نقش آنان در خانواده.


رحمانی: حضور زنان در رویدادهای سیاسی مصداق بهره مندی از ظرفیت آنان است

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان و خانواده پرداخت و گفت: سیاست همیشه مورد توجه است. توسط برنامه ریزان و سیاستمداران.”

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور زنان در فعالیت های تولیدی و اقتصادی و حضور آنان در رویدادهای سیاسی را از مصادیق بهره مندی از ظرفیت زنان در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: جلب توجه می کند.


فلاحی: تحکیم نهاد خانواده و جایگاه زن یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی در تمام اسناد زنجیره ای است.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه این نشست با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه زنان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره تشویق زنان را در عرصه سیاست، قانون گذاری مدنظر داشته است. و برنامه ریزی ملی E.

وی افزود: بر اساس شاخص های توسعه انسانی سازمان ملل، زنان و دختران ایرانی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، علمی، کارآفرینی، اشتغال و سلامت پیشرفت های چشمگیری داشته اند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: زنان در همه عرصه ها و توجه به این امر اهمیت ویژه ای برای نقش سازنده آنها بر اساس موازین اسلامی در سیاست ها و برنامه ها دارد.

استونی: حمایت از مادران و کودکان یکی از موضوعات مورد بحث پارلمان روسیه است

نینا استانیا، رئیس کمیته زنان، خانواده و کودکان دومای دولتی روسیه نیز به قوانین این کشور در زمینه حمایت از زنان، خانواده و کودکان اشاره کرد و افزود: حمایت از مادران و کودکان یکی از موضوعات مورد بحث است. که در پارلمان روسیه نگران کننده است.

در پایان رئیس کمیته زنان، خانواده و کودکان دومای دولتی روسیه با ابراز خرسندی از ایجاد روابط و انسجام بین زنان نماینده دو طرف گفت: متقابل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید