وزارت امور خارجه: یکسان سازی پوشش زنان در کارگروه زنان و خانواده وزارتخانه تصویب شده اما جنبه مشورتی دارد.

وزارت امور خارجه: یکسان سازی پوشش زنان در کارگروه زنان و خانواده وزارتخانه تصویب شده اما جنبه مشورتی دارد.

علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم درباره مصوبات کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از جمله پوشش لباس همکاران زن در این وزارتخانه گفت: مواردی مانند لباس فرم. همکاران زن در وزارت علوم و لباس پوشیدن آنها که در نتیجه جلسات کارگروه مذکور تشکیل شده، مشورتی است و وزارت علوم در این راستا تصمیمی ندارد و طبق اعلام وزارت علوم، وضعیت حجاب، عفاف و حجاب در وزارت علوم مناسب است.

سخنگوی وزارت علوم درباره مصوبات کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از جمله لباس همکاران زن در این وزارتخانه توضیح داد.

علی شمسی پور با اشاره به مصوبات کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از جمله استانداردسازی پوشش همکاران در این وزارتخانه، گفت: در وزارت علوم کارگروه ها و کمیته های زیادی تشکیل شده است. تشکیل شده، برخی از این کمیته ها و کارگروه ها رسمی و برخی دیگر مشورتی و غیررسمی هستند.

وی ادامه داد: کارگروه زنان و خانواده وزارت علوم یک کارگروه غیررسمی و دارای وضعیت مشورتی است که در جلسات آن مصوباتی ارائه شده است.

سخنگوی وزارت علوم یادآور شد: از این رو مواردی مانند پوشش همکاران خانم وزارت علوم و استانداردسازی پوشش آنها که از نتایج جلسات کارگروه فوق عنوان شد، مشورتی و وزارت علوم است. مصوبه ای در این زمینه اتخاذ نکرده است و طبق نظر وزارت علوم، وضعیت حجاب و حیا و پوشش در وزارت علوم مناسب است.

شمسی پور تاکید کرد: بنابراین نتایج جلسات گروه زنان و خانواده به صورت مشورتی به وزارت علوم ارائه می شود اما در دستور کار وزارت علوم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید