کارگروه خانواده در دفاع از مقدسات تشکیل شود/ دفاع از نهاد خانواده رسالت زنان ایرانی است


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908974

رئیس سازمان نشر و حفظ مشارکت زنان در حراست مقدس:

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت بانوان در حراست، ایجاد گروه پژوهشی خانواده محور در حراست مقدسه را خواستار شد و گفت: حراست مقدس ضمن آموزش پایداری و مقاومت، انگیزه بخش است. و انرژی بخش.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان مامریم معتحد زاده لاریجانی رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در حراست مقدس امروز پیش از ظهر در نشست تخصصی مشاوران زن ادارات استان اردبیل که در محل ساختمان برگزار شد. کنگره ملی شهدای استان اردبیل به سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استقرار تمدن اسلامی یکی از اهداف بلندمدت نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود به گفتمان فاطمی اشاره کرد و گفت: گفتمان فاطمی به همین منظور در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به آسیب شناسی حکومت داری در کشور پرداخت و گفت: نوع حکومت داری که انقلاب اسلامی در جهان ارائه می کند، بدعتی است که به همین دلیل نه به شرق و نه به غرب وابسته نیست. استکبار جهانی موفق شده است.

وی از صدور انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه خبر داد و گفت: مقاومت های شکل گرفته در عراق و لبنان، سوریه و فلسطین نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

مجتهدزاده به تشریح حوادث اخیر کشور پرداخت و گفت: هجمه بی امان دشمنان علیه ایران اسلامی با هدف کاهش قدرت نفوذ ایران در منطقه و آغاز فتح کشور پهناور و قدرتمندمان است.

وی دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: کشورهای مختلفی مانند روسیه، آلملن، انگلیس و فرانسه در کنار آمریکا از رژیم صدام حمایت و حمایت کردند و با حمایت از صدام عملا جنگ نیابتی را علیه ملت مقاومت ایران و ایران به راه انداختند.

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع مقدس به پیشرفت‌های ایران اسلامی پس از انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت: کشور ما زیر سایه رشادت‌ها به بازدارندگی بالایی دست یافته است. شهدا و تلاش شبانه روزی طلاب جوان.

fb5d188d c212 4243 9728 ae9184643012 خبر خاکستری

وی به پیشرفت های علمی کشور اشاره کرد و گفت: ایران امروز در کنار قدرت دفاعی و نظامی خود با فتح قله های علمی در علوم و فنون مختلف یکی از پیشتازان جهان است.

مجتهدزاده جنایات استکبار جهانی در دنیا را یادآور شد و گفت: آشکار شدن چهره واقعی استکبار در جهان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی روحیه ایثار و فداکاری را مهمترین مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: شهدا برای حفظ ارزش های اسلام در کشور از جان خود گذشتند.

این کارشناس مسائل اجتماعی به جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به رسالت امروز زن در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: مراقبت از نهاد مقدس خانواده رسالت امروز زنان ایرانی است.

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع مقدس با یادآوری ایثارگری ها و تلاش های زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در طول 8 سال دفاع مقدس از رزمندگان حمایت کردند. اسلام پشت سرشان در جبهه ضمن پاسداری از نهاد مقدس خانواده و تربیت فرزندان شایسته با ایثار و درایت خود الگوی جدیدی از مدیریت جهادی را به جامعه جهانی ارائه می کنند.

موتهدزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به کتاب «ببین سوریه» نوشته یزدان پناه اشاره کرد و گفت: نقش زنان در جبهه مقاومت در این کتاب به زیبایی به تصویر کشیده شده است.

7dd7302f 40f2 406b ba70 37d049e34e62 خبر خاکستری

وی خواستار تشکیل کارگروه خانواده در حراست مقدس شد و گفت: در این کارگروه بانوان ایرانی از همه اقشار دور هم جمع شوند تا با راهنمایی خانواده ها برای پیشرفت خانواده ها در دوره کنونی راهکار ارائه دهند. از شهدای بزرگوار

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت بانوان در حراست مقدس با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در این کارگروه حضور داشته باشند، گفت: لزوم حفظ ارزش های اسلامی در جامعه این است. بهره مندی از خط فکری خانواده های شهدا که نقش مادران و همسران شهید در میان آنها بی نظیر است.

وی به جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: ماهیت جنگ ایجاد تقابل است، بنابراین ملت ایران به ویژه زنان باید برای بصیرت افزایی و کسب مهارت تلاش کنند تا گرفتار ترفندهای فریبکارانه دشمنان نشوند و مراقب باشند. نهادهای خانوادگی آنها

وی با بیان اینکه اهتمام به کشور رسالت همه است، به نقش جهاد تبیینی در جنگ تلفیقی و شناختی اشاره کرد و گفت: نقش آموزش و پرورش و فرهنگ پاسداری، خلأ سحر و جادو است و همه دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.

مجتهدزاده به درس های پاسداشت مقدس اشاره کرد و گفت: حراست مقدس در عین اینکه درس پایداری و مقاومت است، انگیزه و انرژی زا نیز هست.

وی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود در صدد گمراه کردن جوانان و کاهش نقش خانواده ها در جامعه هستند و این زنان هستند که با نظاره گری دشمن و تبیین جهاد می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند. فرهنگ حفاظت مقدس

7a2872d7 2d56 4157 8574 3b584d44f662 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید