نصب بنرهای مزین به تندیس شهدا در چهار نقطه در میادین مرکزی شهر سراوان


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914170

این کار برای ترویج فرهنگ قربانی و شهادت انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان گفت: بنرهای مزین به تندیس شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در چهار میدان اصلی شهر سراوان نصب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شام ما; ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی از والاترین مفاهیم الهی و حاصل عالی ترین ارزش هایی است که یک انسان متعهد می تواند به آن دست یابد.

این مفاهیم تأثیرگذار و هیجان انگیز قادر است فضای یک جامعه را به طور گسترده ای تحت تأثیر قرار دهد و بالاترین برکات را برای آن به ارمغان آورد.

حقیقت این است که اگر رشادت ها و شایستگی های شهدا و جانباختگان به خوبی به مردم عرضه شود و به کلیشه ها و عبارات ژورنالیستی محدود نشود، بیشترین و بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

تقویت باورهای دینی و ملی که امروزه جزء اصلی ترین معضلات دینی و فرهنگی به شمار می رود و از مهمترین وظایف ماست، یکی از مواردی است که متأثر از معرفی و تعمیق شخصیت، کرامت، اندیشه ها و آرمان های ناب آن حضرت است. این افراد شریف در سطح کل نگر.

از این رو همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و یکی از راه های تکریم آنها، معرفی آنها به نسل هایی است که شهدا و راهی را که طی کردند را درک نکرده اند.

غلامعلی اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: پس از برگزاری نشستی با شهردار سراوان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت در نصب بنرهای تزیین شده با تندیس شهدا در چهار میدان اصلی شهر سراوان نصب شد.


73451788 d75b 47b9 84db ae5abe81cbd8 خبر خاکستری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهرستان سراوان 125 شهید و 115 جانباز به جمهوری اسلامی ایران داده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این حرکت معنوی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی شهادت و شهادت اذهان را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت سوق داده و جامعه به آن دست خواهد یافت. آمادگی لازم در این زمینه کار بخش کوچکی از ترویج فرهنگ ایثار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید