نصب تندیس «ناظم الاطباء» در چهارراه طهماسب آباد تا ماه آینده


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879138

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان اعلام کرد؛

یدالله علیزاده با بیان اینکه کمیسیون زیباسازی پیشنهاد نصب مجسمه ناظم الاطباء در چهارراه طهماسب آباد کرمان را مطرح کرده است، گفت: اگر مشکلی وجود نداشته باشد ماه آینده این مجسمه در این چهارراه نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله علیزاده در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به برداشتن مجسمه ها در چهارراه طهماسب آباد (سمیه) در شهر کرمان، گفت: بحث برداشتن مجسمه ها به منظور ساماندهی انجام شد. زیرا در گذشته این کار نیمه کاره رها می شد و فقط مجسمه نصب می شد و باید نیمکت و وسایل دیگری در این قسمت نصب می شد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهری سیما، منظر و کرمان ادامه داد: مجسمه ها مشکلاتی داشتند و مقرر شد این مجسمه ها حذف شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه این مکان به ساختمان پزشکان نزدیک است، بیمارستان ارجمند به این مکان بسیار نزدیک است، درمانگاه بعثت در این مکان فعال است و بیمارستان‌های باهنر و فاطمه الزهرا(س) را نزدیک همان مکان داریم؛ «زیباسازی کمیسیون پیشنهاد کرده است مجسمه ناظم الاطباء در این مکان قرار گیرد و توافقات اولیه در این زمینه صورت گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه مجسمه ناظم الاطباء تقریبا آماده است و اگر مشکلی پیش نیاید تا ماه آینده این مجسمه در چهارراه طهماسب آباد (سمیه) نصب می شود، تاکید کرد: بخشی از چهارراه طهماسب آباد (سمیه) است. نصب شود، کار ساختمانی وجود دارد که باید انجام شود.

مدیر عامل سازمان فضای سبز سیما، منظر و فضاهای شهری کرمان با اشاره به مطالب فوق خاطرنشان کرد: در صورت تغییر تصمیم نصب مجسمه ناظم الاطباء المان های دیگری در این قسمت نصب می شود. اما نصب مجسمه ناظم الاطباء در حال حاضر زیر سوال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید