نصب سیستم دید در شب هلیکوپتر توسط کارشناسان داخلی


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886631

فرمانده پادگان یکم هوانیروز منطقه غرب ارتش اعلام کرد؛

رحیم عینی گفت: با کمک متخصصان جوان ظرفیت بالایی در تولید قطعات داریم و سامانه دید در شب و همچنین موشک هایی با برد چند کیلومتر بر روی بالگرد نصب کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، خلبان رحیم عینی در مراسم بهره برداری از پروژه های لبیک و مصابیح و همچنین افتتاح دو فروند بالگرد که با حضور فرمانده ارتش هوانیروز انجام شد، اظهار داشت: در راستای حفظ و نگهداری و تعمیر بالگردها. در هوانیروز، ما فرآیندهای مختلفی داریم، بنابراین آنها می توانند دوباره پرواز کنند

فرمانده پادگان یکم نیروی هوایی منطقه غرب ارتش افزود: اولین فرآیند بالگرد سطوح سازمانی و کاربرانی است که قسمت تعمیرات را انجام می دهند و تعمیر سطح میانی که اصولی تر است در 300 ساعت انجام می شود. فرآیندها

وی خاطرنشان کرد: بالگردها امروز معرفی و به ناوگان بزرگ پایگاه هوایی خوانیروز و پایگاه هوانیروز کرمانشاه پیوستند تا پروازهای ایمن در این منطقه انجام دهند.

سرهنگ عینی گفت: در حال حاضر صنعتی در هوانیروز داریم که با دستان توانمند متخصصان داخلی توانسته بالگرد تولید کند و با هیچ کشور نیازمندی بیگانه نیستیم.

وی ادامه داد: از زمانی که آمریکایی ها از کشور خارج شدند شعارشان این بود که می رویم اما به زودی برمی گردیم، اما به فضل الهی هرگز پا به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران و جوانان ایران نگذاشتند. کشور با تمام قوا و ایمان راسخ به دوران، زمان زیادی را صرف کردند و این صنعت را جهادی راه انداختند.

فرمانده پادگان یکم نیروی هوایی منطقه غرب ارتش گفت: با کمک متخصصان جوان توان بالایی در تولید قطعات داریم، سامانه دید در شب و همچنین موشک هایی با برد چندگانه نصب کرده ایم. کیلومتر با هلیکوپتر

وی ادامه داد: امروز که امنیت کشور برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی ایران پایدار است، در عملیات هایی مانند زلزله، سیل و… به مردم کمک می کنیم. ما برای تکمیل ماموریت آماده ایم.

سرهنگ آئینی تصریح کرد: با بستر مادی فراهم شده در پایگاه تمام تلاش ما بر این است که آرامش خاطر در محیط کار و زندگی همکاران را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مناقصات برگزار شده، بهسازی محوطه نیز در دستور کار است و در روزهای آینده چهار آسانسور در چهار بلوک ساختمان اداری ساخته می شود.

وی همچنین با بیان اینکه تمام تلاش ها بر این است که امسال تحت هیچ شرایطی قطعی آب و برق نداشته باشیم، گفت: نانوایی سنگی در پایگاه افتتاح کرده ایم و در مورد بیستون و سیمرغ نیز اقدامات خوبی انجام شده است. تعاونی های مسکن

در نهایت سرهنگ عینی از اختصاص 6 هکتار زمین برای مسکن ملی به همرزمان رز خبر داد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در ارتقاء برق هوانیروز تجلیل و بالگردهای بازسازی شده به پرواز درآمدند.


662d40a5 86ab 483d b380 7ce5ff49c114 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید