دولت سیزدهم باید در بین کارشناسان داخلی و جهانی نمره متوسط ​​خوبی بگیرد

ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785216

وی گفت: انعقاد قراردادهای آسیا، آفریقا، اروپا و بخشی از آمریکای جنوبی و شمالی با ایران در زمینه های اقتصادی، امنیتی، تجاری و بانکی نشان از استقبال و تمایل بیش از یک سوم کشورهای جهان برای همکاری با ایران است. سیاست های دولت سیزدهم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مستیاب سوادکوهی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: مهمترین هدف انقلاب اسلامی در تفکر معمار کبیر انقلاب، اجرای احکام الهی است تا مسلمانان بتوانند هم دنیای خود را بسازند و هم آینده خود را.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم نیز با همین رویکرد و شناخت سیاست های کلی نظام در بیانات رهبری، برای ایجاد تحول در تمامی ابعاد داخلی و خارجی وارد عرصه شد و بر کرسی قوه مجریه تکیه زد.

سوادکوهی افزود: در حوزه داخلی، رسیدگی به مشکلات مردم در اقتصاد و معیشت و بهبود وضعیت بحرانی ویروس کرونا و حمایت از تولید داخلی و گام های اولیه در مبارزه با فساد در سه ماه گذشته موفق شده است. امتیاز خوبی بگیرید. ” متخصصان محلی و جهانی را به دست آورید.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست خارجی دولت سیزدهم صرفاً عقب راندن غرب و چرخش به شرق نیست، خاطرنشان کرد: نیت عقلانی و خالصانه این دولت ایجاد تحول کامل و مهمتر از آن جهانی بودن اسلام است. دین و مرز نمی شناسد.ترویج شعائر الهی که از وظایف حکومت اسلامی است باید با تمام دنیا ارتباط داشته باشد اما در حدود قانون و شرع.

وی ادامه داد: جهان با تحقق اهداف دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران به این رویکرد علاقه نشان داده تا جایی که با توجه به محدودیت جهانی ولیعهد، از 195 کشور، 73 کشور در افتتاحیه حضور داشتند. رئیس جمهور این دولت».

سوادکوهی گفت: انعقاد قراردادهای آسیا، آفریقا، اروپا و بخشی از آمریکای جنوبی و شمالی با ایران در زمینه های اقتصادی، امنیتی، تجاری و بانکی نشان از استقبال و تمایل به همکاری بیش از یک سوم کشورهای جهان با ایران است. سیاست های دولت سیزدهم وی افزود: پیوستن به سازمان شانگهای پس از سال ها تلاش، بر اساس همان سیاست استانی رئیس جمهور منتخب، دولت سیزدهم را به سطح بالاتری در سطح منطقه ارتقا داد.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ ایران باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا اقتدار امروز ایران اسلامی در اذهان مجامع داخلی و بین المللی به وضوح نشان داده شود، خاطرنشان کرد: در دنیا از هیچ دولتی بدون قدرت میدانی دعوت نمی شود. برای مذاکره یا دعوت از کشورها به همکاری.

این کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه یادآور شد: ایران اسلامی صلابت خود را مدیون شهدایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب با اطاعت از ولی امر مسلمین جان خود را در راه این شجره طیبه نثار کردند و حتی پس از شهادتشان نیز از طریق نفوذ این منطقه از هیچ حمایتی دریغ نکرد و آثار مکتب شهید سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت بر همگان روشن است.

سوادکوهی در پایان تاکید کرد: این اقتدار باید روز به روز بیشتر شود تا ایران زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید