نظارت بیشتر بر بازار کالا ضروری است/ عزم جدی بازرسان برای برخورد با تجار متخلف


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819662

با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقاضای روزافزون مردم برای خرید کالاهای اساسی، نظارت جدی مراکز تولید و توزیع این اقلام یک ضرورت و یک مطالبه جمعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، در برخی از روزها مانند ماه مبارک رمضان تقاضای مردم به محصولاتی مانند گوشت، برنج، روغن، خرما، لبنیات، زولبیا و بامیه به همراه آش و حلیم بر همین اساس و به دلیل امکان افزایش می یابد. از سود سوء استفاده، نظارت جدی بر بازار برای بسیاری ضروری است.

خوشبختانه امسال قبل از ماه مبارک رمضان اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی انجام شد و به ویژه بر لزوم بازرسی از تولید و تامین اقلام اساسی تاکید شد که امیدواریم با این کار بی نظمی های صنفی کاهش یابد.


d1080a78 fb54 4e0f 9606 6063d386aea5 خبر خاکستری


اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مرصاد از اجرای طرح ضیافت در راستای تقویت نظارت خبر داد و گفت: و تا 14 اردیبهشت ادامه دارد.

مدیرکل زندان های دولتی کرمانشاه گفت: در قالب طرح ضیافت چهار اکیپ در نوبت صبح و عصر بازار را رصد می کنند.

شاهی گفت: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان، تمرکز بازرسان بر روی کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، گوشت، خرما، لبنیات و زولبیا و بامیه است.

وی افزود: اصناف باید از تخلف خودداری کنند در غیر این صورت برای متخلفان تخلف و جریمه در نظر گرفته می شود.


ae42aa26 7818 4cb1 a06c 95e3de3b9b7e خبر خاکستری

شاهی گفت: مردم با همکاری بازرسان مراتب را از طریق سامانه پیامکی 300000135 و شماره تلفن 135 به سیگنال های تخلف اطلاع دهند.


رستوران ها بدون اجازه اذان مغرب اجازه بازگشایی ندارند

رامین پهلوانی در گفت و گو با مرصاد گفت: با دستور ریاست محترم قوه قضائیه و دادستانی نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در قالب چهار گشت مشترک صبح و عصر انجام می شود.

وی افزود: پلیس محل، نماینده سازمان امر به معروف و نهی از منکر و بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و مرکز بهداشت در این بازرسی ها حضور دارند.

پهلوانی از نظارت بر قیمت آش، حلیم، زولبیا و بامیه خبر داد و تصریح کرد: همچنین هشدارهای لازم به مراکز تحویل غذا مانند فست فودها، رستوران ها و باربیکیوها داده شد که تا زمان مغرب مجاز به بازگشایی بدون مجوز نیستند. برای نماز.»

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بر مراکز تحویل غذا نظارت می شود، گفت: خوشبختانه اکثر مراکز فست فود و غذاهای خانگی، رستوران ها و باربیکیوها برای دور ماندن از فراخوان مغرب زمین همکاری می کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت شود.


098c792c f931 447b 92ea cedd67790ac8 خبر خاکستری

بر اساس گزارش ها مرصاد، در ماه مبارک رمضان فضایی خاص و معنوی بر شهر حاکم است که برای حفظ این فضا باید هم نظارت بر قیمت اقلام مورد نظر مردم و هم حفظ قداست این شهر تقویت شود. ماه مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید