عزم جدی استاندار قزوین برای برخورد با کاسبان متخلف / نانوایان کم فروش نقره داغ شد.

کیفیت و کمیت نان نیز با توجه به اینکه نیروی غالب یا غذای اصلی مردم است بسیار مهم است، اما امروزه و شاید مدت هاست که کیفیت این نعمت الهی به دلیل کوتاه بودن چرخه تولید نادیده گرفته شده است. باعث نارضایتی شهروندان شد.

قزوینی ها سال هاست که از بی کیفیتی نان گلایه دارند، قیمت آن در حال افزایش است، اما خبری از ارتقای کیفیت نیست. با افزایش مصرف نان در ماه مبارک رمضان، مشکلات مربوط به نانوایی ها بیش از پیش نمایان می شود.

مدت هاست که گزارش های زیادی در خصوص گلایه مردم قزوین از کیفیت نان در رسانه ها منتشر شده است، در حالی که نانوایان علت ناسازگاری نان ها و افزایش هزینه های مواد اولیه، آب، برق و گاز را کاهش کیفیت پخت می دانند.

برخی از نانوایی ها نیز صراحتا اذعان می کنند که برای تامین هزینه های خود و حفظ کارگاه خود ارزان می فروشند یا ارزان می فروشند و فاجعه نان در استان قزوین را غم انگیزتر می کند.

گره پیچیده مشکلات کیفیت نان در قزوین؟

اینکه چرا کیفیت نان در استان قزوین هر روز که می‌گذرد پیچیده‌تر می‌شود و مشکلات این حوزه همچنان حل نشده است، سوالی است که باید برای دست اندرکاران و مسئولان مطرح شود و از سوی دیگر نتیجه ملموس کار اتحادیه نانوایان در برخورد با متخلفان ما نیستیم.

کیفیت پایین آرد نیز به علت کمک می کند و پازل را کامل می کند. یعنی اگر نانوایی سعی می کند نان باکیفیت را به دست مشتری برساند، اما باز هم توانایی خرید مواد اولیه، به ویژه آرد بی کیفیت را ندارد.

اگرچه در طول سالیان متمادی از بی کیفیتی نان به مسئولان گفته ایم و شنیده ایم، اما به نظر می رسد با تغییراتی که در سیستم اجرایی کشور به ویژه در روستاها رخ داده است، باید شاهد تحولات جدیدی در حوزه های مختلف باشیم. مواضع اخیر استاندار و استاندار قزوین نیز نشان از عزم جدی این دولت در حل مشکلات روزمره مردم دارد.


استاندار قزوین با عزمی جدی وارد میدان شد

با توجه به گزارش های متعدد از تخلفات برخی نانوایی ها و کاهش کیفیت پخت نان در قزوین؛ عباس کاظمی استاندار قزوین با مشاهده میدانی و بازدید از برخی نانوایی های سطح شهر متوجه تخلفات آشکار آنها در پایین و گرانفروشی شد و هشدار داد که این اتحادیه ها را جدی نگیرید.

با توجه به اینکه مصرف نان در بین خانوارها با آغاز ماه مبارک رمضان افزایش می یابد، عزم جدی استاندار قزوین برای حل مشکل دیرینه نان بی کیفیت روزنه امیدی برای مردمی است که از کیفیت برخوردار شوند. خدمات و کالاها

مجوزهای غیرقانونی نانوایان قزوین به پایان رسید

دیروز در جلسه ستاد امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار استان، در واکنش به وضعیت نابسامان برخی نانوایان قزوین و تخلفات ظاهری آنها، به مسئولان ذیربط هشدار جدی داد و دستور داد هر چه سریعتر با نانوایان برخورد کنند. دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه امسال برای شروع تعطیل است.
استاندار قزوین در این نشست گفت: بحث نان در استان و شهر قزوین یکی از معضلات آزاردهنده ای است که با بی نظمی، عدم نظارت کافی و بی برنامگی در طول سالیان متمادی و فاصله گرفتن از خدمت به مردم همراه است.

علایی با بیان اینکه دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای کنترل این مهم در نظر گرفته شده است، گفت: در میان مدت نظارت هوشمند بر اساس امکانات موجود و نظارت بر پخت آرد و نان انجام می شود. “، روشی که می توان آن را الگویی موفق در کشور دانست.

علایی با اشاره به اینکه در کوتاه مدت دستگاه های متولی باید رویکرد جدی تری داشته باشند، افزود: یکی از مقوله های اشتباه در روند مدیریت نان در استان صدور مجوزهای غیرواقعی است که از این پس اقدام قانونی برای فروش انجام می شود. مجوزها.” باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید