نظامیان صهیونیست بار دیگر روزنامه نگار را هدف قرار دادند


ساعت: 01:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889472

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یک خبرنگار دیگر زخمی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس، ده ها فلسطینی زخمی شدند.

گزارش ها حاکی از زخمی شدن یک خبرنگار در درگیری های امروز در کرانه باختری و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی است.

بر اساس گزارش ها، کانون اصلی درگیری ها نابلس، الخلیل، آگووار و روستای کفر کادوم بوده است.

اگرچه در درگیری ها و حملات روز جمعه نیروهای رژیم صهیونیستی یک خبرنگار مجروح شد، اما نام و مشخصات آن خبرنگار منتشر نشد.

این اولین بار نیست که صهیونیست ها به خبرنگاران در سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری حمله می کنند. دو ماه پیش کشته شدن «شیرین ابواکلا» با گلوله نظامیان صهیونیست سر و صدای زیادی به پا کرد و در بسیاری از رسانه ها و تجمعات به شدت محکوم شد. صهیونیست ها حتی پس از شیرین ابواکلا، خبرنگار فلسطینی دیگری را نیز هدف قرار دادند و او نیز به شهادت رسید، اما با وجود این پرونده سیاه نظامیان در تل آویو در کشتار و آزار خبرنگاران، تاکنون هیچ اقدام موثری برای جلوگیری از تجمعات مردمی رژیم صهیونیستی انجام نشده است. غرب دنبال نمی شود.

حتی در نبرد سال گذشته برای سیف القدس، جنگنده های صهیونیستی ساختمان متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس را با موشک هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند، اما در
در آن زمان این اقدام رژیم صهیونیستی منجر به صدور قطعنامه علیه تل آویو در شورای امنیت و سایر نهادها و زیرمجموعه های سازمان ملل نشد.

به گفته کارشناسان، ترس صهیونیست ها از انتشار اخبار مربوط به وضعیت فلسطین مهم ترین دلیل هدف قرار دادن خبرنگاران و خبرگزاری هاست.

دیدگاهتان را بنویسید