نظر تلخ بازیکنان استقلال به سقوط از آسیا

نظر تلخ بازیکنان استقلال به سقوط از آسیا

طی چند روز گذشته بیشتر اخبار منتشر شده از استقلال در رسانه های ورزشی یا شبکه های اجتماعی مربوط به عدم پرداخت مطالبات استراماهونی و مهلت قانونی فیفا برای پرداخت این بدهی بوده است. کادرفنی و بازیکنان پرتغالی-ایرانی استقلال نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

اردوی تیم استقلال گزارش داد در روزهای اخیر وضعیت روحی بازیکنان استقلال برای دیدار با ذوب آن کاملا مثبت و مثبت بوده است. تمرینات تاکتیکی بازیکنان استقلال بر اساس فیلم های تحلیل شده توسط گروه تحلیلی باشگاه استقلال و همچنین نکات فنی که ساپین توبه به همراه دستیاران پرتغالی و ایرانی خود به بازیکنان ارائه می دهد، این تیم را برای رویارویی با ذوب آهن آماده کرده است. مشکلی که مانع از آرامش کامل و شرایط عادی برای تیم استقلال می شود و آن چیزی جز بدهی به استراماچونی نیست.

در 24 ساعت باقی مانده تا پایان مهلت باقی مانده برای پرداخت بدهی استراماهونی، از اردوی استقلال خبر رسید که همه مربیان و بازیکنان استقلال نگران این مشکل هستند و از هر طریق سعی کرده اند از این موضوع مطلع شوند. میتوانست.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که تابستان گذشته با برنامه ریزی ویژه هدایت این تیم را برعهده گرفت، این روزها در بلاتکلیفی حضورش در رقابت های قاره ای با این تیم که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بود، به سر می برد. از طرفی بازیکنان استقلال در تمرینات روزهای اخیر بارها با یکدیگر صحبت کرده اند که اگر بدهی استراماهونی به موقع پرداخت نشود و این تیم از آسیا دور بماند، چه لطمه ای به آینده فوتبالی آنها وارد می شود!

استقلالی ها این روزها به شدت نگران حذف تیمشان از لیگ قهرمانان آسیا هستند، به خصوص آنهایی که از فصل قبل همراه این تیم بودند و نقش بسزایی در قهرمانی استقلال بیست و یکمین دوره لیگ برتر داشتند.

نگاهی به شرایط زیر پوست استقلالی ها نشان می دهد که اگرچه این تیم این روزها تمرینات خود را آغاز کرده و برای دیدار با ذوب آچان آماده شده است، اما شرایط همیشگی برای بازگشت به لیگ و دیدار با ذوب آچان را ندارد.

هرچند لازم به ذکر است که نزدیکان این تیم معتقدند بازیکنان استقلال قصد دارند با تمام قوا به خاطر هواداران این تیم به مصاف ذوب آهن بروند.

دیدگاهتان را بنویسید