نقش جلبک ها در درخشش رونالدو، مسی و بنزما

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کریم بنزما سه فوق ستاره دنیای فوتبال هستند که با وجود بیش از سی سال سن و پیشرفت در بالاترین سطح، همچنان می درخشند. این سه ماشین گل بعد از 30 سال حتی بیشتر از جوانی درخشیدند که نشان از برنامه ریزی عالی آنها دارد.

روزنامه های اسپانیایی مارکا و موندو دپورتیوو معتقدند دلیل خوش اندام ماندن این سه فوق ستاره وجود جلبک دریایی در رژیم غذایی بسیار سخت و مغذی آنها به عنوان یکی از اجزای اصلی است و هر سه بازیکن به طور منظم جلبک دریایی می خورند.

جلبک دارای ماده ای به نام اسپیرولینا، 70 درصد پروتئین، غنی شده با ویتامین های A، B1، B2، C، D و E و همچنین دارای ماده ای به نام کلرلا است که از 60 درصد پروتئین تشکیل شده و پیری را کند می کند و موارد دیگر کمک می کند. . همچنین گزارش شده است که باعث تسریع متابولیسم بدن و دفع سریع سموم می شود.

نقش جلبک ها در درخشش رونالدو، مسی و بنزما

آلبرتو ماستروماتئو، سرآشپز خصوصی ستاره ها در اسپانیا، از طرفداران پر و پا قرص جلبک دریایی است. وی در مورد اسپیرولینا و کلرلا گفت: “آنها ارزش غذایی زیادی دارند زیرا پروتئین گیاهی زیادی را در مقدار کمی دریافت می کنید که بدن حتی بهتر از پروتئین حیوانی آن را سنتز می کند.” منبع بی نظیری از اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 و سایر چربی های سالم، ویتامین ها، کاروتنوئیدها، آنتی اکسیدان ها و غیره است. به همین دلیل است که من معمولاً از اسپیرولینا و کلرلا در تمام وعده های غذایی خود استفاده می کنم.

استفاده از جلبک توسط رونالدو، مسی و بنزما تاثیر مثبت خود را نشان داده و این سه مرد همچنان در باشگاه های خود می درخشند. رونالدو 37 ساله در فصل گذشته بهترین گلزن منچستریونایتد بود و 24 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند. مسی 35 ساله در اولین فصل حضورش در پاری سن ژرمن 11 گل زد و 15 پاس گل داد.

کریم بنزما 34 ساله در 46 بازی در تمامی رقابت ها برای رئال مادرید 44 گل به ثمر رساند و بهترین عملکرد را در این سه بازی داشت.

بنابراین شاید وجود جلبک در هر وعده غذایی بسیار مفید باشد.

نقش جلبک ها در درخشش رونالدو، مسی و بنزما

دیدگاهتان را بنویسید