نمایش تاریخی «مهدی کایدی» در استقلال

کایدی پس از از دست دادن حضور در جام جهانی قطر، عزم بیشتری برای موفقیت در تیم استقلال پیدا کرد و با رسیدن به فرم ایده آل و روزهای اوج، توانست شرایط درخشانی را هم برای خود و هم برای تیمش فراهم کند که این یکی از دلایل موفقیت است. از آبی های لیگ بیست و دوم به خصوص در نیم فصل دوم مهدی کایدی است و حالا بازیکنان استقلال نگران آینده همکاری او با استقلال هستند.

جایگزین “طارمی”; مردی از دیار بوشهر

ستارگان فوتبال ایران بوشهری ذاتا پنالتی گیران خوبی هستند و مهدی طارمی در وهله اول توانست این را به خوبی ثابت کند و پس از درخشش در لیگ ایران، توانایی های ویژه خود را در پنالتی زنی در لیگ پرتغال نشان داد. مهدی کایدی حالا پا جای بوچهری ستاره پورتو پرتغال گذاشته و توانسته با تکنیک بالای خود یک پنالتی از مدافعان حریف بگیرد تا به سود تیمش برسد.

مهدی کایدی در جریان برتری 6 گله استقلال موفق شد 2 پنالتی برای تیمش بزند، به طوری که تعداد پنالتی های کایدی در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) به 6 رسید و بیشترین نقش را ایفا کرد. پنالتی بعدی فصل در اردوی استقلال جالب اینکه در بین پنالتی هایی که کایدی در این فصل برای استقلال گرفت، غیر از پنالتی که مقابل نفت مسجد سلیمان از دست داد، پنالتی های دیگر حتی با ضربه حسین حسینی به گل تبدیل شد تا ببینیم چقدر خوب است. کایدی در زدن پنالتی است. او پنالتی زن خوبی نیست.

نام باشو آبی وارد تاریخ استقلال شد!

استقلال در یک دیدار تهاجمی و جذاب موفق شد بیشترین گل های فصل را به ثمر برساند و آبی پوشان پایتخت در یک دیدار خانگی قاطعانه مقابل هواداران تهرانی به پیروزی رسیدند و موفق شدند با نتیجه 6 بر یک حریف هم استانی خود را شکست دهند.ریکاردو سا فارغ التحصیلان پینتو موفق شدند 6 بار دروازه هوادارانی را که در این جشن گل های مهدی کایدی نقش اصلی را ایفا کردند باز کنند و بهترین شب دوران فوتبالی خود را رقم بزنند.

کایدی پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش برای محمد محبی، یک پنالتی برای هموطنش گرفت تا محبی آن را دبل کرد و یک پاس گل و یک پنالتی را در کارنامه آبی ها ثبت کرد اما آن پنالتی پایانی برای مهدی کایدی نداشت. ستاره استقلال که تا سوت پایان بازی با تصمیم سا پینتو در زمین ماندگار شد، در 4 دقیقه کولاک را به ثمر رساند و ابتدا با یک حرکت انفرادی تماشایی گلزنی کرد و سپس پنالتی را برای تیمش گرفت تا به عنوان اولین بازیکن این رقابت ها شناخته شود. تاریخ استقلال که در یک بازی موفق شد روی 4 گل تیمش تاثیر بگذارد!

پیر بوشهری دنبال آقای گلی می گردد

مهدی کایدی با درخشش خود توانست در این فصل کار خود را پربارتر کند و حالا کارنامه کایدی 9 گل، 2 پاس گل و 6 پنالتی دارد تا در شرایطی فوق العاده به کار خود در تیم استقلال ادامه دهد. جالب است بدانید کایدی توانست رکورد ویژه خود را بهبود بخشد و به اولین بازیکن لیگ بیست و دوم تبدیل شود که در 4 بازی متوالی برای تیمش گلزنی می کند.

ستاره 24 ساله استقلال با گلزنی در دیدار مقابل هوادار تعداد گل های خود را به عدد 9 رساند و اکنون در 2 قدمی رضا اسدی به عنوان آقای گل لیگ بیست و دوم فاصله دارد. قیدی در کنار رکوردشکنی های خود توانست با دریافت امتیاز کامل 10 از “متریکا” به عنوان بهترین بازیکن هفته شناخته شود تا در آستانه 2017 در بهترین حالت ممکن برای این دیدار حساس قرار گیرد. دربی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید