نماینده اصفهان از نزدیکی نیروهای فرج در برابر شورشیان انتقاد کرد


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908256

نماینده اصفهان در شورای اسلامی با انتقاد از کم کاری پلیس در برابر اغتشاش گران گفت: چگونه برخی اغتشاش گران با حمله مسلحانه به پلیس حمله می کنند اما نمی توانند از خود دفاع کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در ادامه ناآرامی های اخیر تعدادی از اغتشاش گران روز گذشته با آتش زدن و پرتاب نخاله های ساختمانی سعی در بستن آزادراه کرج – قزوین در بهش سکینه کرج داشتند که باعث ترافیک و معطلی چند ساعته مسافران و نارضایتی آنان شد. سپس آشوبگران هنگام توقف خودروی فاراژ به ماموران پلیس حمله کردند و سه مامور پلیس را به شدت مجروح کردند و به دلیل ترافیک سنگین، علیرغم ادعای اغتشاشگران در اظهاراتی کذب، یک بالگرد آمبولانس هوایی برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی به محل اعزام شد. این بالگرد برای اعزام نیرو در محل حضور داشت.

بر اساس مشاهدات میدانی و تصاویر ویدئویی منتشر شده از درگیری روز گذشته کرج، تعدادی از شورشیان به انواع سلاح سرد و گرم مجهز شده و در این درگیری ها 51 نفر از ماموران فرج مجروح شدند.

اغتشاش گران امروز همچنین یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت خوارزمی را به آتش کشیدند.


* وقتی سگ ها آزادند و سنگ ها بسته اند

اسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با اغتشاشات و حوادث جاری روز گذشته در اتوبان حجت الاسلام کرج؛ وی با تاکید بر پایان صلح شورای عالی امنیت ملی با شورشیان، به روایتی از گلستان سعدی که در آن سگ‌های وحشی آزاد و سنگ‌ها بسته بودند، اشاره کرد و گفت: روزی مردی در هوای بسیار سرد زمستانی در سفر بود. راه گله سگ بی خانمان ها به او حمله کردند، این مرد برای دفاع از خود از سنگ استفاده کرد، اما سنگ ها یخ زده بودند و قابل جدا شدن نبودند. اکنون داستان هایی از افرادی وجود دارد که اسلحه به دست می گیرند و به پلیس کشور حمله می کنند که باید حق استفاده از سلاح و دفاع از خود را داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: چگونه ممکن است عده ای با اسلحه به پلیس حمله کنند و به آنها حمله کنند و پلیس ما حق ندارد اسلحه داشته باشد یا از آن استفاده کند و تلافی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید