نماینده فیفا: جام را بردارید و بریم. اینجا چه خبر است

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر ساعتی پیش در سالن کنفرانس برج میلاد آغاز شد. در این مراسم به غیر از رئیس جدید فدراسیون فوتبال، جمع زیادی از پیشکسوتان این رشته، مسئولان فعلی و سابق و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا حضور داشتند.

جواد قبانی مجری این برنامه پس از مراسم افتتاحیه از تعدادی از پیشکسوتان دعوت کرد تا پس از رونمایی از جام جهانی به روی صحنه بیایند. از آنجایی که امروز روز داوران بود، از داوران دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

اما ازدحام مردم روی صحنه و ازدحام بیش از حد افرادی که قصد عکاسی در جام جهانی را داشتند، نماینده فیفا را نسبت به این موضوع حساس کرد و از برگزارکنندگان این مراسم خواست صحنه را تنها بگذارند.

جواد حیانی که دقایقی پیش حاضران را به روی صحنه دعوت کرد، این بار از آنها خواست صحنه را ترک کنند، اما هیچکس نمی خواست از صحنه خارج شود، مگر اینکه با جام جهانی عکس بگیرند!

این هیاهو و تجمع مردم، نماینده فیفا را به شدت از این وضعیت ناراحت کرد و با ابراز نگرانی از آسیب رسیدن به جام جهانی، از همکارانش خواست تا هرچه زودتر جام را بردارند و صحنه را ترک کنند.

این افتضاح ملی باعث شرمندگی پیشکسوتان و داوران حاضر در صحنه شد اما نماینده فیفا مشخصا با کسی شوخی نمی کرد و به شدت از این وضعیت ناراحت و عصبانی بود.

مهدی تاج و تعدادی از مسئولان حاضر در سالن برای رسیدگی به این موضوع بلافاصله به سراغ نماینده فیفا رفتند و سعی کردند او را برای بازگرداندن جام قانع کنند. اما واقعیت این بود که اوضاع نابسامان سالن همایش باعث شده بود وضعیت نابسامانی در این مراسم ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید