مطمئنم جام ملت ها را می بریم


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898574

ستاره جوان تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است شکست مقابل مراکش در بهترین لحظه ممکن رخ داد و می تواند پلی برای موفقیت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای سالار آقاپور درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در مسابقات بین قاره ای تایلند که با کسب عنوان نایب قهرمانی همراه بود، اظهار کرد: خدا را شکر در این مسابقات تدارکاتی چهار دیدار پرفشار مقابل تیم های خوب انجام دادیم. هم تیم های ویتنام و هم تایلند به احتمال زیاد بازیکنان ما در جام ملت های آسیا شرکت خواهند کرد. بازی آخری که باختیم واقعا در سطح بالایی بود و تیم های ایران و مراکش خوب بازی کردند.

وی افزود: به نظرم شکست مقابل مراکش در بازی دوستانه قبل از جام ملت ها جای تشکر دارد و می توانیم از آن شکست برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا درس بگیریم. مطمئنم با این تیم و انگیزه و همدلی بین بازیکنان قهرمان می شویم.

ستاره جوان باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به انتخاب خود به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات گفت: لطف خدا و البته اعتماد کادرفنی و کمک هم تیمی هایم بود که توانستم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات برسم. با ارزش ترین بازیکن مسابقات این به من انگیزه صد چندان می دهد و تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی مفید باشم.

آقاپور در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی در این مسابقات اقتدار و توان لازم را نداشت، تصریح کرد: الان فوتسال در دنیا خیلی پیشرفت کرده و همه تیم ها در حال کار هستند. در جام جهانی، مراکش با نتیجه یک بر صفر مغلوب برزیل قدرتمند شد و فنلاند با پرتغال قهرمان به تساوی رسید و 3 بر 2 شکست خورد. ویتنام و تایلند نیز از گروه خود در جام جهانی صعود کردند. من معتقدم هر تیمی که مقابل ایران قرار بگیرد با انگیزه های متعدد می آید و کار را سخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما اصلا بازی دوستانه نداشته ایم و این اولین تورنمنت بود که رفتیم. هدف اصلی کادر فنی تیم ملی در این مسابقات دستیابی به بلوغ تاکتیکی، هماهنگی و آمادگی لازم برای حضور در جام ملت های آسیا بود و خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم.

این بازیکن در عین حال تاکید کرد: بازی هایی که در مسابقات تایلند بردیم عالی بود. دیدید مراکش 4 بر 2 مقابل موزامبیک برد و تیم ضعیفی نداریم. همانطور که اشاره کردم فوتسال راه درازی را طی کرده است و اکثر نتایج فوتسال دنیا با اختلاف کمی رقم می خورد.

مس سونگون ملی پوش در پایان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی به جام ملت های آسیا می رویم. درست است که در جام ملت‌های آسیا بازی آسانی نداریم و تیم‌های ژاپن و ازبکستان حریفان خوبی هستند، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تکرار قهرمانی مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید