نماینده مجلس: جریمه بدحجابی از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان است.

نماینده مجلس: جریمه بدحجابی از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان است.

حسین جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انار موضوع عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار داد و گفت: در 300 جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی این موضوع را نهایی کرده ایم، عفاف و حجاب و حجاب را اجرا می کنیم. بهتر از گذشته باشد 7 گروه گروه هدف ما هستند. این گروه ها شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستوران ها، ادارات و سازمان های دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، فرودگاه ها و پایانه ها، فضای مجازی مشاهیر و کف خیابان ها و معابر هستند. برای هر 7 گروه دیده شده کار انجام شده برای گروه ها بسیار مهم است و این طرح به رهبری، قوه قضائیه، فرهنگ عمومی و … رسیده است.

جلالی تصریح کرد: در این طرح برخورد کاملا هوشمندانه است و برخورد فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی وی از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان بوده است. تعلیق گواهینامه رانندگی، تعلیق گذرنامه، افراد مشهور و کسانی که کانال، وب سایت و عضو دارند از استفاده از اینترنت منع می شوند. قرار است تا یکی دو هفته آینده دولت لایحه ای ارائه کند و تصویب و ابلاغ می شود و ما ضمانت اجرایی خود را بالا برده ایم و انشالله اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در دو سال گذشته 15 میلیارد تومان برای نماینده در نظر گرفته اند که من حتی یک ریال آن را ندیده ام! سال گذشته کل بودجه را به آبفا دادند، ما می گوییم چرا آبفا؟ پاسخ آنها این بود که نظم نامتوازنی وجود دارد و این بودجه باید در این راستا هزینه شود. اگر در این بودجه دخالتی نداریم پس چرا به نام نماینده می نویسید؟ چرا به نام ماست و هیچ نظارتی بر آن نداریم؟ امسال به آقای کلیباف گفتم نامه بفرستید تا این بودجه را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید