نماینده کرج اقدام به حفاری غیرمجاز 6800 متر مکعب گسارک کرد/ عباسی از دادستان خواستار رسیدگی کارشناسان به این پرونده شد.

ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782880

در پی انتقاد یکی از اعضای شورای شهرداری کرج مبنی بر گودبرداری در خیابان فروردین گزارک در محله 5 شهرداری کرج، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی وارد ماجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکدر پی انتقاد یکی از اعضای شورای شهرداری کرج مبنی بر گودبرداری در خیابان فروردین گسارک منطقه 5 کرج، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی وارد ماجرا شد و طی نامه ای موضوع را به دادسرا ارجاع داد.

در نامه علیرضا عباسی به دادستان استان البرز آمده است؛ با احترام، اهالی خیابان فروردین در کراجا پایین گیرک در درخواست درخواستی گفتند که فردی به نام احمدعلی عراقی در چند سال گذشته در این منطقه اقدام به خرید پول کرده است.

dc8f708d bdf5 472a 858a 2b0da284fb8e خبر خاکستری

این فرد بدون دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری اقدام به قطع تعداد زیادی درخت و حفر غیرمجاز ۶۸۰۰ مترمکعب و حفر گودال ۱۰ متری کرده است. وی در بررسی کوتاهی به 50 واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

متاسفانه احتمال خسارات جانی و مالی غیرقابل جبران وجود دارد، لذا با توجه به اینکه طبق قانون شهرداری ها مسئول پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی هستند، شایسته است این موضوع توسط کارشناسان ذیصلاح بررسی شود.

گفتنی است این نامه در صفحه اینستاگرام علی اسدیان یکی از اعضای شورای شهر کرادژ انتظار می رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید