نمره نهایی در رتبه معلم چگونه محاسبه می شود؟

نمره نهایی در رتبه معلم چگونه محاسبه می شود؟

محسن زارعی، رئیس مرکز نظارت و ارزشیابی آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش درباره معلمان مشمول قانون نظام ارزشیابی معلمان گفت: بر اساس مفاد اجرایی قانون مذکور، برای معلمان لازم است; مدارک، مدارک و شواهد خود را مطابق با راهنما و بر اساس مثال های تعیین شده در سامانه رتبه بندی RTB.medu.ir بارگذاری کنید.

مدارک و مدارک بارگذاری شده پس از تایید و تکمیل توسط مدیران آموزشگاه در پرونده الکترونیکی هر یک از همکاران ثبت می شود و در مرحله بعد توسط ارزیابان بررسی و بر اساس دستورالعمل سنجش امتیاز به آنها اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: امتیاز نهایی هر فرد بر اساس دستورالعمل اجرای نظام رتبه بندی که در بخشنامه شماره 26/710 مورخ 8 شهریور 1401 وزارت آموزش و پرورش و برنامه ریزی و توسعه منابع به مدارس ارسال شده محاسبه می شود و معیارهای آن عبارتند از: ارزیابی از خودارزیابی اسناد و مدارک بارگذاری شده در سامانه و همچنین ارزیابی ارزیابان بر اساس نمونه هایی برای سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای انجام می شود. لذا لازم است گروهی از معلمان که تاکنون در این راستا اقدامی نکرده اند در فرصت باقی مانده به سامانه مراجعه و از راهنمای مربوطه که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش قرار دارد استفاده نمایند. ، در قسمت خدمات الکترونیکی در قسمت مربوط به با طبقه بندی معلمان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زارعی در پایان گفت: اخبار و اطلاعیه های مورد تایید آموزش و پرورش از طریق مراجع رسمی منتشر می شود و همکاران دغدغه ویژه ای در خصوص رتبه بندی معلمان دارند. توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید