نمره گذاری اوراق ارزشیابی معلم چگونه انجام می شود؟

نمره گذاری اوراق ارزشیابی معلم چگونه انجام می شود؟

صادق ستاری فرد در این خصوص گفت: از روز جمعه 15 آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مدارک معلمان و مشمولان ارزشیابی و تا شب گذشته (دوشنبه 18 آبان) اسناد و مدارک باز کرده ایم. 235 هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند و مدیران مدارس در مورد صلاحیت معلمان اظهار نظر کردند. این مهلت تا پایان هفته اعتبار دارد و مدیران مدارس سعی کنند تا پایان هفته در مورد اوراق، مدارک و صلاحیت معلمان واجد شرایط اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: می دانیم که مدیران مدارس مشکلات دیگری دارند اما اگر می خواهیم کار را آسان کنیم باید در این بازه زمانی با یک اقدام جهادی وارد شوند و صلاحیت معلمان را ارزیابی کنند.

وزارت آموزش و پرورش همچنین آخرین مهلت تایید نهایی مدارک رتبه بندی معلمان را تا پایان روز پنجشنبه 21 آبان ماه اعلام کرد و با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد: «براساس اجرای قانون رتبه بندی، معلمان تاکنون مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده اند. سامانه رتبه بندی و در ششم آبان ماه به مدیران مدارس امکان بررسی مدارک معلمان داده شد. تاکنون صلاحیت 235000 معلم توسط مدیران مدارس مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است و از امروز دسترسی به ارزیابان حرفه ای فراهم می شود تا مدیران مدارس و ارزیابان حرفه ای بتوانند به صورت موازی صلاحیت معلمان را ارزیابی کنند.

در ادامه آن اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به تسریع در روند اجرای قانون رتبه بندی، آخرین فرصت برای بارگذاری و تایید نهایی در نظام رتبه بندی معلمان تا پنجشنبه 21 آبان ماه تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید