نمی دانم بودجه فدراسیون تکواندو چقدر است!/ چون نایب رئیس نداریم خواهرم کار بانوان را انجام می دهد.


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902412

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تا امروز توافق مالی و بودجه ای با فدراسیون صورت نگرفته است و نمی دانم فدراسیون من برای سال 1390 چه بودجه ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور درباره پیشرفت تیم های ملی تکواندو گفت: در آخرین دوره مسابقات لبنان نتایج خوبی کسب کردیم، این مسابقات 20 امتیازی بود و همه کیلوگرم مردان و زنان در تیم ما اول شدند. در بخش ورودی پیشرفت خوبی داشتیم و در بخش بزرگسالان نیز عملکرد خوبی داشتیم. دو مسابقه مهم در پیش داریم، گرندپری در منچستر و سپس مسابقات جهانی مکزیک، امیدوارم در این بازی ها با موفقیت برای کسب سهمیه المپیک آماده شویم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تا امروز وزارت ورزش حتی از ما نپرسیده که این همه تیم دارید و مدال می آورید، پول را از کجا می آورید؟ درخواست من از مسئولان وزارتخانه این است که یک رشته المپیکی مثل تکواندو را در نظر بگیرند. تا امروز هر مسابقه ای می رفتیم سخت می شد. تا به امروز هیچ توافق مالی و بودجه ای با فدراسیون صورت نگرفته است و نمی دانم فدراسیون من در سال 1401 چه بودجه ای دارد.

وی با اشاره به بودجه ای که مجلس در ابتدای سال به فدراسیون ها داد، گفت: ما 4 میلیارد تومان از بودجه مجلس دریافت کردیم که 20 میلیارد تومان بود و اگر این کمک نبود، می کردیم. به دردسر افتادن. جا دارد از نمایندگان مردم تشکر کنم. در مورد درآمد هم بحث می کنیم اما تمام درآمد امروز ما خرج فدراسیون می شود.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اینکه آیا خواهرش هنوز در فدراسیون کار می کند، گفت: بله، خواهرم مربی تیم است و چون در حال حاضر نایب رئیس نداریم، کارهای بانوان را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید