نوروزی نژاد: چیزی برای تپیدن قلبمان باقی نمانده است/ سیاوشی: حس من وصف ناپذیر است

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803089

هندبالیست های ایران پس از پیروزی در کویت چه گفتند؟

بازیکنان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی دوم به مصاف کویت رفت و این بار در یک بازی نفس گیر و نزدیک با نتیجه 27 بر 26 به برتری رسید تا صعود خود به نیمه نهایی مسابقات را قطعی کند و جواز حضور در مسابقات را قطعی کند. جام جهانی. بدست آوردن.

پس از این برد درخشان بازیکنان تیم ملی هندبال صحبت کردند.

* سیاوشی: احساس من قابل وصف نیست

محمد سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و راهیابی به جام جهانی گفت: این دروازه ما بود و حتی بیرون نمی رفت!

وی افزود: کویتی ها خیلی خوش شانس بودند اما خدا را شکر در آخرین لحظات مسابقه موفق به پیروزی شدیم و با تلاش خود دستمزد دریافت کردیم. تمام تیم از ته دل خوشحال هستند و احساسات ما غیرقابل توصیف است. بالاخره اتفاقی که باید می افتاد افتاد. قبل از اینکه ما را بفرستند، همه قبول کردیم که این کار انجام شود.

دروازه بان تیم ملی ایران با اشاره به تلاش سایر بازیکنان تیم ملی گفت: خدا را شکر بچه ها واقعا زحمت کشیدند. دعای خیر بسیاری از هموطنان نیز پشت سر ما بود. حتی از کسانی که پشت ما نبودند تشکر می کنم چون غیرت ما را جریحه دار کردند و این اتفاق زیبا افتاد.

سیاوشی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنم دعای مردم و کمک های بسیاری در این پیروزی نقش داشت و باید از همه آنها تشکر جدی کرد. افراد حاضر در قسمت های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب کار آنها بود.

نوروزی نژاد: قلبمان نزدیک بود از تپش بیفتد

پویا نوروزی ملی پوش هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه جام جهانی گفت: این موفقیت را به جامعه هندبال تبریک می گویم. بازی بسیار حساس بود و یک لحظه قلبمان از تپش ایستاد اما در نهایت شیرین شد.

وی ادامه داد: آخرین گلی که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چند برابر کرد. درست است که 60 دقیقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما در نهایت پاداش زحماتمان را گرفتیم و این پیروزی بزرگ را به همه کسانی که ما را حمایت کردند تبریک می گویم. امیدوارم هر سال بتوانیم در المپیک و مسابقات جهانی رشد کنیم و بدرخشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه روحیه هندبال داشته باشند چرا که این عرصه در ایران پتانسیل بالایی دارد و حرفه های زیادی برای گفتن می تواند وجود داشته باشد. در آخر باید بگویم که بسیار خوشحالم. این دومین بار است که هندبال ایران جهانی می شود و آخرین بار است که خیلی جهانی شده ایم اما امیدوارم این طلسم شکسته شود و بتوانیم راحتتر به مسابقات جهانی برسیم.

* کیانی: بازی با کویت حتی سخت تر از عربستان بود

محمد کیانی ملی پوش هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه جام جهانی گفت: مسابقه عجیب و هیجان انگیزی بود. همه جان خود را برای پیروزی دادند. خدا را شکر توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: از همه افرادی که در این مدت تیم را حمایت کردند و انرژی مثبت فرستادند تشکر می کنم. نمی توانم احساسی را که دارم درست و کامل بیان کنم، اما بسیار خوشحالم که یک مسابقه سخت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و جهانی شدیم.

این ملی پوش هندبال گفت: فکر می کنم بازی امروز مقابل کویت سخت ترین بازی ما بود و سخت تر و حساس تر از بازی با عربستان بود. این مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت و خدا را شکر موفق به پیروزی شدیم. از این پس تمرکز ما بر کسب مدال خواهد بود.

کیانی ادامه داد: اولین هدف ما کسب سهمیه جام جهانی بود که به دست آمد و اکنون نیز تلاش می کنیم با کسب مدال رنگارنگ دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

ابوی: الان دنبال مدال هستیم

احسان ابویی، ملی پوش هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت و کسب سهمیه جهانی گفت: بازی خیلی خوبی بود، واقعا نمی توانم احساساتم را بیان کنم و خیلی خوشحالم. همه بازیکنان در این مسیر تلاش می کنند و من امید بسیاری از مردم و هواداران را می دانم.» هندبال در دستان ما بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر جهانی شده ایم. بدون شک در آینده بیشتر از هندبال ایران خواهید شنید. امسال حق داریم با مدال قهرمانی آسیا را ترک کنیم. نه تنها مردم ایران که الان هم انتظار مدال آوری داریم. از همان ابتدا که به مسابقات آمدیم، هدفمان این بود که کار بزرگی انجام دهیم و حماسه خلق کنیم.

تیم ملی هندبال کشورمان گفت: سال هاست هندبال ما جهانی نشده است اما حالا می توانیم این پیروزی را در کنار مردم خوب کشورمان جشن بگیریم. امیدوارم در مسابقات مدال بگیرم. شک نکنید این تیم مقابل هیچ تیمی به راحتی شکست نخواهد خورد. کویت تیم قدرتمندی بود و حالا باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

* جهان: بازی خیلی سختی بود

حسین جهانی، ملی پوش هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت و کسب سهمیه جام جهانی گفت: بازی بسیار سختی بود. بازیکنان کویت خیلی خوش شانس بودند که ضربات آنها به دروازه ما برخورد کرد. در نهایت بازی را بردیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که بالاخره تیمی بودیم که توانستیم خوشحال زمین را ترک کنیم. به همه مردم خوب کشورم و مردمی که در این راه برای ما زحمت کشیده اند تبریک می گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم هندبال ایران را در رده های بالاتر ببینیم.

* برده داری: تمام عمرم اینقدر خوشحال نبودم!

محمد گلمی، ملی پوش هندبال ایران پس از کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل کویت و کسب سهمیه جام جهانی، گفت: مسابقه فوق العاده سخت و حساسی بود. بارها خدا را شکر که پایان این ماجرا شیرین بود و تیم ایران موفق شد به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: این یک موفقیت مبارک برای نسل آینده هندبال، همه اعضای خانواده در این رشته و مردم خوب کشورمان است که در این مدت به ما انرژی زیادی دادند.

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم و نمی توانم احساساتم را بیان کنم. در 34 سالگی، هرگز در زندگی ام اینقدر خوشحال نبودم. امیدوارم مدتی توانسته باشیم مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید