نوروز را با شعار قزوین مقصد گردشگری جشن می گیریم/ نصب بیش از 60 المان نوروزی در قزوین

وی افزود: شعار نوروز 1401 مانند نوروز هر سال با عنوان قزوین مقصد گردشگری است و در ایام نوروز با سفرهای قابل توجهی روبرو خواهیم بود و لازم است در این زمینه برنامه ریزی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با توجه به گسترش تاج در دو سال اخیر و محدودیت های تاج، امکان سفر به استان ها وجود نداشت، اما امسال وجود دارد. فرصتی برای افزایش سفرهای استانی


ستاد خدمات گردشگری امسال تشکیل می شود

هزائلی گفت: با فوران تاج و تعطیلی بسیاری از مراکز گردشگری، صنعت آن با مشکل مواجه شده و نوروز امسال فرصت مناسبی برای احیای این واحدها است. البته در ستاد خدمات گردشگری سلامت انسان در اولویت قرار دارد و فعالیت های نوروزی مطابق با فعالیت های این ستاد انجام می شود.

وی یادآور شد: بروشورهای سفر نوروزی امسال روی کاغذ نیست و به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار می گیرد. کلیه کارت های گردشگری از سوی شهرداری های سه گانه، سایت صدا و سیما و اداره کل میراث فرهنگی اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات گردشگری شهرستان در استان و دبیرخانه آن در سازمان میراث فرهنگی است، گفت: اردوهای راهیان نور زیر نظر این ستاد فعالیت می کنند.

نصب بیش از 60 المان نوروزی در قزوین

فعالیت نمازخانه های کنار جاده ای در ایام نوروز، فرهنگ سازی برخورد مناسب با مهمانان نوروزی در بین مردم، تاکید بر همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی، برگزاری مسابقات مختلف رادیویی و تلویزیونی، اعزام کاروان های زائران با زیرساخت های مناسب مناطق با توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به ظرفیت های گردشگری و تفریحی منطقه الموت از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

یادآور می شود، آغاز نصب المان بر روی میزهای هفت سین، نصب بیش از 60 آلمانی نوروزی در سطح شهر، آموزش ویژه سازمان آتش نشانی در نوروز و چهارشنبه آخر سال، شستشوی خیابان های اصلی شهرستان، نقاشی.برگزاری مراسم ویژه در سبزه میدان که برای سال جاری برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید