نورپردازی؛ ارمغان جهادگران در اختیار دانش آموزان متوسطه/ 400 بسته لوازم التحریر قرار گرفت


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912536

مسئول گروه جهادی ترک سردار شهید احمد صمیمی گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج به همت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک برق مدرسه عشایری روستای ماه بانو و قاسم آباد شهرک مدهیم برق رسانی شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، فرقی نمی کند در زمین جهادگر باشید یا بسیجی، در چه منطقه ای خدمت می کنید. وقتی وارد میدان بسیج و سیل خروشان جهادگران می شوی، تنها چیزی که برایت اهمیت دارد کیفیت خدمت به محرومان است و فرقی نمی کند آن خدمت عمرانی باشد یا فرهنگی، پزشکی یا علمی، آموزشی، هنری. یا کمک مذهبی

با این حال چندین سال گذشت که دامنه خدمات رسانی به جهادگران گسترش یافت و از فعالیت های عمرانی به سایر فعالیت ها از جمله توسعه زیرساخت ها در روستاهای فقیرنشین منتقل شد.

گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک یکی از گروه های جهادی فعال در خراسان جنوبی است که در مناطق مختلف به مردم روستاهای خراسان جنوبی خدمات با کیفیت ارائه و ارائه می کند.


سرویس گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک این بار در خصوص برق رسانی به مدرسه عشایری روستای عشایری ماه بانو و قاسم آباد شهرستان مدهیم اقدامات جهادی مختلفی را انجام داده است.

برق رسانی به مدرسه ای که تنها وسیله گرمایش آن چراغ نفتی بود که در زمستان گرمای دلخواه را نداشت و بیشتر دانش آموزان از بوی نفت سفید اذیت می شدند.


رضا حسینی مقدم مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج به همت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک برق مدارس عشایری روستاهای ماه بانو و قاسم آباد شهرستان مدحم تامین بالا رفت.

وی با بیان اینکه وسیله گرمایشی این مدرسه چراغ نفتی بوده است، افزود: این مدرسه دارای کولر گازی نیز بوده که بهترین بازدهی را در گرمایش یا سرمایش دارد اما فاقد برق بوده است.

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک گفت: این گروه جهادی با شرکت برق و آموزش و پرورش در خصوص برق رسانی به این مدرسه رایزنی کردند و در نهایت با خرید امتیاز و کنتور برق، کار تامین برق به این مدرسه به گونه‌ای انجام شد که دانش‌آموزان در زمستان امسال و سال‌های آینده احساس راحتی کنند.

حسینی مقدم اظهار داشت: با توجه به اینکه مدرسه مشترک است، امکان گازرسانی را نداشت.

وی با بیان اینکه فعالیت های جهادی برای ایران و ایرانی است، گفت: 11 دانش آموز این مدرسه نیز لوازم التحریر دریافت کردند.


مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک از توزیع 400 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان مدهیم خبر داد و افزود: این اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جنوب تهیه و توزیع شد. خراسان، مؤسسه نسیم مهر مدهیم و خیرین.

حسینی مقدم بیان کرد: این اقدام همزمان با آغاز هفته بسیج در شهرک مدهم انجام شد و هر یک از بسته های توزیع شده به نام یک شهید مزین شد.

وی گفت: به مناسبت این هفته به 38 زائر اول کربلا و 30 نفر از نیازمندان تعمیر لوازم خانگی هدایای مالی اهدا شد.

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک با اشاره به برنامه های اجرا شده در شش ماهه اول سال گفت: شرکت در اردوی 100 نفر از دختران و ورزشکاران مدارس متوسطه دوم، کمک مالی در تهیه لباس فرم مدارس بچه های دبستان مرکز امام علی (ع) بیرجند کمک به غسل ​​معلولان مرکز حضرت ابوالفضل (علیه السلام) بیرجند اطعام بیش از 10 هزار نفر بین بیرجند و بیرجند کمک به رنگ آمیزی دو مدرسه شهری و روستایی ، رنگ آمیزی یکی از مراکز توانبخشی روزانه بیرجند، برگزاری کلاس های رایگان ورزش با مشارکت گروه جهادی شهید رحیمی بیرجند، توزیع سبد معیشت برای گروه های آسیب دیده، پرداخت کمک های پزشکی، پرداخت کمک برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام، از جمله خدمات انجام شده توسط گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک.


حسینی مقدم با اشاره به اینکه بزرگترین اردوی بانوان معتادان متجاهر از اعضای این گروه جهادی در مرکز استان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: اسفندماه سال گذشته برای اولین بار در استان سلسله سمینارهای خانگی و خانوادگی با 15 سمینار برگزار شد. سرفصل های آموزشی به منظور کاهش خسارت برگزار شد و کارگاه در خرداد ماه امسال به پایان رسید و قرار است مجددا با رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدیه و شهردار اسدیه رایزنی شود تا در صورت موافقت آنها می توان مجددا از ظرفیت دو مجتمع برای برگزاری کارگاه آموزشی مجازی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تکریم محله، ایستگاه نماز برای واکس زدن کفش عزاداران حسینی و موکب حسینی با محوریت کمپین مهربانی دانش آموزان نیازمند نیز از جمله برنامه های گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک بود.

مسئول گروه جهادی شهید احمد صمیمی ترک افزود: از سوی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی استان، معاونت اجتماعی سپاه استان، بهزیستی استان، شهرداری اسدیه ، دانشگاه علمی کاربردی اسدیه، سپاه مدهیم، امام جمعه شهرستان، در وسط شهر کهستان، مرکز مهدی یاران خراسان جنوبی، کمیته کاراته استان و کلیه خیرین عزیزی که خدمات این مجموعه را به دست آوردند. از نیازمندان و کسانی که خدمات دریافت کردند قدردانی و تسهیل می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید